برای ورود به کشور ایران ابتدا باید ویزای این کشور را دریافت کرد شخص متقاضی برای دریافت ویزای کشور ایران یا باید با مراجعه ی حضوری به سفارت خانه ی ایران در سایر کشورهای دنیا اقدام به دریافت ویزا کند و یا روند دریافت ویزا را به آژانس های هواپیمایی معتبر بسپارد.

دریافت ویزای ایران برای اتباع فنلاندی

صدور ویزای ایران مانند سایر کشورهای دنیا تابع قوانین مشخصی می باشد، شخص متقاضی برای دریافت هر کدام از انواع ویزا باید به سفارت خانه ی ایران در کشور خودش مراجعه کند این شخص می تواند با مراجعه به آژانس های هواپیمایی و یا شرکت های مسافرتی معتبر اقدام به دریافت ویزای ایران برای اتباع فنلاندی کند.

صدور ویزای ایران با توجه به روابط سیاسی و دیپلماتیک محدودیت هایی دارد که البته متقاضیان تبعه ی فنلاند را شامل نمی شود. لازم به ذکر است ورود اتباع اسرائیلی به کشور ایران ممنوع می باشد.

ویزای ایران در واقع قانونی از سوی مسئولین کشور برای ورود اتباع خارجی می باشد که در آن قوانین، حد و مرزی را مشخص کرده اند.

شرایط دریافت ویزای ایران برای ابتاع فنلاندی

صدور ویزای ایران برای اتباع کشورهای مختلف با قوانین مختلفی انجام می شود یکی از مهم ترین شرایط دریافت ویزای ایران برای ورود به این کشور دریافت گذرنامه ای با اعتباری شش ماهه می باشد.

مراحل اولیه ی درخواست ویزای ایران بین 3 تا 10 روز زمان خواهد برد شخص متقاضی می تواند با مراجعه به آژانس های مسافرتی معتبر نسبت به دریافت ویزا به صورت غیرمستقیم اقدام کرده و روند دریافت ویزای خود را به حداقل برساند.

شرایط دریافت ویزای ایران برای ابتاع فنلاندی

اتباع کشورهای خارجی می توانند به مناطق آزاد ایران از جمله چابهار، کیش و سایر مناطق آزاد دیگر سفر کنند این اشخاص می توانند به مدت 14 روز و بدون دریافت ویزای ایران در این مناطق اقامت داشته باشند.

لازم به ذکر است در صورتی که شخص متقاضی بخواهد بیشتر از مدت زمان 14 روز در این مناطق آزاد اقامت داشته باشد باید نسبت به دریافت مجوزهای لازم از سوی مراجع قانونی اقدام کند.

انواع ویزای کشور ایران برای اتباع فنلاندی

اتباع کشور فنلاند با توجه به هدفشان از سفر به ایران می توانند نسبت به دریافت ویزای خود اقدام کنند. ویزای ایران اعتباری 60 روزه دارد اما در صورت لزوم شهروندان کشور فنلاند می توانند نسبت به تمدید ویزای خود از طریق پلیس اتباع خارجی در هر کدام از شهرهای ایران اقدام کنند.

 

ویزای  ایران به 13 نوع مختلف به شرح ذیل تقسیم می شود:

  1. ویزای تحصیلی ایران
  2. ویزای ورود ایران
  3. ویزای زیارتی ایران
  4. ویزای سیاحتی ایران
  5. ویزای پزشکی ایران
  6. ویزای تجاری ایران
  7. ویزای عبور ایران
  8. ویزای توریستی ایران
  9. ویزای خروج ایران
  10. ویزای حق کار ایران
  11. ویزای سرمایه گذاری ایران
  12. ویزای فرودگاهی ایران
  13. ویزای خانواده ایران

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای ایران برای اتباع فنلاندی

شخص متقاضی برای دریافت ویزای ایران باید مدارک شناسایی معتبر و مدارک هویتی خود را ارائه دهد. در ادامه ی مقاله به بررسی مدارک مورد نیاز در خصوص صدور ویزای ایران برای اتباع فنلاندی خواهیم پرداخت.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تجاری ایران برای اتباع فنلاندی

ویزای تجاری، سرمایه گذاری و یا ویزای شرکتی نوع دیگری از ویزای ایران است که توسط مسئولین دولت و ارائه ی مدارک اعلام شده از سوی سفارت صادر می شود در ادامه ی مقاله به بررسی ویزای تجاری و شرایط صدور آن خواهیم پرداخت.

این ویزا برای افرادی که به قصد تجارت و یا سرمایه گذاری می خواهند به کشور ایران سفر کنند صادر می شود مدت زمان این ویزا 90 روز می باشد و شخصی که ویزای تجاری ایران را دریافت کند می تواند به مدت 30 روز در ایران اقامت داشته باشد.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تجاری ایران برای اتباع فنلاندی

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تجاری ایران برای اتباع فنلاندی

  1. ارائه ی عکس پرسنلی از شخص متقاضی
  2. مشخص کردن موضوع دعوت نامه
  3. نام شرکت میزبان یا دعوت کننده
  4. آدرس و شماره تماس شرکت میزبان
  5. ارائه ی آدری و شماره تماس شخص متقاضی
  6. اسکن روزنامه رسمی شرکت
  7. شماره ثبت شرکت میزبان
  8. نشانی و شماره تماس مدیر عامل شرکت دعوت کننده

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای توریستی ایران برای اتباع فنلاندی

ایران را می توان یکی از توریستی ترین کشورهای جهان دانست این کشور مناطق توریستی زیبایی دارد و افراد زیادی به قصد گردش و تماشای جاذبه های گردشگری این کشور با اخذ ویزا توریستی ایران وارد این کشور می شوند.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای توریستی ایران برای اتباع فنلاندی

  1. ارائه ی اصل شناسنامه و پاسپورت شخص متقاضی
  2. اسکن کامل از مدارک شناسایی
  3. نشانی و مشخصات شخص متقاضی
  4. ارائه ی اسکن از مدارک میزبان

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای ایران برای اتباع ویتنامی

شرایط دریافت ویزای فرودگاهی ایران برای اتباع فنلاندی

ویزای فرودگاهی ایران برای 70 کشور دنیا صادر می شود. متقاضیان دریافت ویزای فرودگاهی ایران برای اخذ این ویزا نیازی ندارند به سفارت خانه ی ایران مراجعه کنند، شرایط دریافت ویزای فرودگاهی ایران با سایر ویزاها متفاوت است.

لازم به ذکر است که وجود برخی شرایط در فرودگاه ایران دریافت این ویزا را با مشکل مواجه کرده است برای همین مسافرین زیادی تمایل دارند از طریق سفارت خانه ی ایران اقدام به دریافت این ویزا کنند.

ذکر چند نکته در خصوص صدور ویزای ایران

سعی ما براین بود مطالب مفیدی در خصوص دریافت ویزای ایران توسط اتباع فنلاندی در اختیار خوانندگان این مقاله قرار دهیم، ویزا در واقع مجوزی قانونی جهت ورود اتباع خارجی به ایران می باشد.

منبع: سفریتو راهنمای سفر و مرجع خرید بلیط هواپیما ، رزرو هتل ، خرید تور و مهاجرت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *