در این مقاله قصد داریم تا توضیحاتی درباره کشور چین در زمینه های مختلفی مثل تور نمایشگاهی چین و زمان و مکان برگزاری این نمایشگاه ها به شما ارائه دهیم تا بتوانید با آگاهی کامل از زمان و مکان نمایشگاه های چین بتوانید به موقع بهره مند شوید و بازدید کنید. بنابراین تا پایان مقاله تورهای نمایشگاهی چین با ما همراه باشید.

آشنایی با نمایشگاه های کشور چین

نمایشگاه های چین از بزرگ ترین نمایشگاه های صنعتی و تجاری در جهان شناخته می شود. این نمایشگاه ها بیشترین تعداد غرفه های داخلی و خارجی و همینطور بیشترین میزان بازدید کننده را در خود می بیند. شما در بازدید از نمایشگاه های چین می توانید با بدون واسطه و از طریق ارتباط مستقیم با تولید کنندگان در ارتباط باشید. در تور نمایشگاهی چین به شما این امکان داده می شود که از کارخانه ها و همینطور خطور تولید مختلف نیز بازدید کنید و این موضوع یک امتیاز بسیار بزرگ برای تور نمایشگاهی چین به شمار می رود.

آشنایی با نمایشگاه های کشور چین

لیست انواع تورهای نمایشگاهی چین

هر سال نمایشگاه های بین المللی فراوانی در کشور چین برگزار می شود. که با تور نمایشگاهی چین می توان از این نمایشگاه ها بازدید کرد. این نمایشگاه ها در زمینه های مختلفی برپا می شوند که از جمله آن ها می توان به نمایشگاه … و … اشاره کرد. در ادامه درباره ویژگی برخی از این نمایشگاه ها می پردازیم.

تور نمایشگاه محصولات منزل و مراقبت شخصی شانگهای (PCHi)

نمایشگاه محصولات منزل و مراقبت شخصی از تاریخ  7 الی 9 اسفند 1397 در شهر شانگهای کشور چین برگزار می گردد. نمایشگاه محصولات منزل و مراقبت شخصی شانگهای جایگاه درجه یک چین برای صنعت جهانی مراقبت های شخصی به شمار می آید. به عنوان یک رویداد نوآورانه، این نمایشگاه برای سازندگان و تأمین کنندگان مواد، بسته بندی لوازم آرایشی و ماشین آلات در حوزه آرایشی، لوازم منزل و مراقبت های شخصی از سراسر جهان، جایگاهی با کیفیت برای به دست آوردن چشم اندازی از گرایشات جهانی همراه با کنفرانس ها و فعالیت های منتوع و ایجاد شبکه با متخصصان جهانی فراهم می آورد.

در حالی که چین جایگاه مرکزی در بازار جهانی را تصاحب می کند ، نمایشگاه محصولات منزل و مراقبت های شخصی کارآمدترین فرصتی تجاری برای تأمین کنندگان داخلی و بین المللی ایجاد می کند تا با سازندگان محصولات آرایشی، مراقبت شخصی و لوازم خانه تعامل داشته باشند.

تور نمایشگاه ساختمان و دکوراسیون پکن (Build+Decor)

نمایشگاه ساختمان و دکوراسیون از تاریخ  17 الی 20 اسفند 1397 در شهر پکن کشور کهن چین برپا می شود. نمایشگاه بین المللی ساختمان و دکوراسیون پکن اصلی ترین و بهترین نمایشگاه ساختمان در کشور چین می باشد. نمایشگاه ساختمان چین به عنوان نمایشگاه تجاری پیشرو صنعت ساختمان، دکوراسیون و مصالح ساخت و ساز آسیا، فرصت آسان تری برای بازدید کنندگان جهت دیدار با تامین کنندگان با کیفیت بالای این صنعت در زیر یک سقف در یک زمان فراهم می کند.

این رویداد نه تنها کانالی مهم برای ورود شرکت های خارجی به بازار چین است، بلکه بستری ایده آل برای تولید کنندگان مصالح ساختمانی چین برای ورود به بازار جهانی به شمار می رود. محصولات اصلی این نمایشگاه شامل درب، پنجره، پرده، کفپوش، سقف، کاغذ دیواری تزئینی، رنگ دیوار، محصولات چوبی و سنگی ، کاشی، سرامیک آشپزخانه و حمام، و سازه های صرفه جویی در انرژی می شوند. نمایشگاه دکوراسیون پکن یکی از رویدادهای بین المللی عالی برای صنعت دکوراسیون ساختمان در تورهای نمایشگاهی چین است.

آشنایی با نمایشگاه های کشور چین

تور نمایشگاه سفر گوانگجو (GITF)

نمایشگاه سفر از تاریخ  2 الی 4 اسفند 1397 در شهر گوانگجو کشور چین برگزار می گردد. نمایشگاه سفر گوانگجو تخصصی ترین نمایشگاه تجاری گردشگری در آسیای جنوب شرقی است.این نمایشگاه به عنوان پنجره صنعت گردشگری در آسیا، یکی از رویدادهای مهم سفر، گردشگری، هتلداری، صنعت گردشگری رویداد ها، مسافرت تجارتی، شرکت های مسافرتی، تور و مناطق گردشگری است. نمایشگاه سفر چین به عنوان یکی از پرنفوذ ترین نمایشگاه های مرتبط با مسافرت های راه دور، توجه گسترده ای از صنعت گردشگری را با اولین دوره خود در ٢٣ سال پیش دریافت کرد. این نمایشگاه توسط غرفه داران داخلی و خارجی برای معرفی و ترویج نوآوری های خود پشتیبانی می شود.

برنامه های متنوع مانند معرفی کشور ها، کارگاه ها و سخنرانی ها، این نمایشگاه را به یک تجربه زیبا برای همه بازدید کنندگان تبدیل کرده است. نمایشگاه گردشگری گوانگجو یک راهنما برای صنعت گردشگری در آسیا است. تصمیم گیرندگان شرکت های مستقل فردی با حضور در این رویداد می توانند به ایجاد روابط جدید یا تقویت روابط تجاری موجود بپردازند. محصولات اصلی این نمایشگاه شامل خطوط هوایی، هتل ها، شرکت های اجاره اتومبیل، شرکت های رزرو آنلاین، کارت های اعتباری، آژانس های مسافرتی است.

تقویم برگزاری نمایشگاه های چین

بهترین زمان رزرو و خرید تورهای نمایشگاهی چین

زمانی که ویزای نمایشگاهی برای تورهای نمایشگاهی چین دریافت کرده اید تنها یک هفته قبل از تاریخ برگزاری تور نمایشگاهی چین می توانید رزرو تور خود را انجام دهید. اما اگر مدارک، ویزا و شرایط ورود به تور نمایشگاهی چین را ندارید باید یک ماه قبل از تاریخ برای تهیه شرایط موجود اقدام کنید. در نظر داشته باشید که زمان بندی های نمایشگاه های چین رودتراعلام می شود که افراد می بایست طبق زمان های اعلام شده رزرو خود را انجام دهند.

بهترین زمان رزرو و خرید تورهای نمایشگاهی چین

شرایط دریافت دعوتنامه نمایشگاهی چین

چین از دسته کشورهایی است که برای ورود به این کشور نیاز به دریافت ویزا دارد. بنابراین قبل از اخذ ویزای نمایشگاهی باید دعوتنامه نمایشگاهی را دیافت کرده باشید. در نظر داشته باشید که برای اخذ ویزای نمایشگاهی نیاز به دعوتنامه دارید که شرایط اخذ آن کمی دشوار است. یکی از روش هایی دریافت دعوتنامه چین این است که فردی در این کشور که از آشنایان شما هستند برای شما دعوتنامه ارسال کند.

روش دیگر این است که مخصوص افرادی که در این کشور آشنا ندارند به این صورت که یک سری از غرفه داران نمایشگاه های چین به دنبال افرادی هستند که در چند روز برگزاری نمایشگاه در کنارشان باشد و یک سری آگهی ها از سوی این افراد اعلام می شود در صورتی که بتوانید این مسیر را به درستی دنبال کنید به سادگی می توانید دعوتنامه تور نمایشگاهی چین را اخذ کنید. اما توجه داشته باشید که در دعوتنامه بخش هایی برای وارد کردن مشخصات دعوت کننده و هیمنطور مشخصات فرد متقاضی وجود دارد که به سادگی تکمیل می شود و مشکلی نخواهد بود.

شرایط اخذ ویزای نمایشگاهی چین

وقتی دعوتنامه نمایشگاهی شما به دستتان رسید باید در ابتدا ترجمه شود، سپس باید اسکن پاسپورت و کارت و ملی و شناسنامه خود را تهیه کنید. پاسپورت شما باید دارای اعتبار کافی باشد و همینطور دو برگ خالی برای مهر داشته باشد. در صورتی که پاسپورت قبلی دارید هم باید در پرونده مدارک قرار بگیرد.

شما نیاز به دو قطعه عکس دارید و همینطور باید بیمه مسافرتی داشته باشید بیمه مسافرتی از سوی تور نمایشگاهی چین برای شما فراهم می شوند. برگه ای باید ارائه شود که نشان دهد شما مشکل مالی در خصوص سفری که در پیش دارید نخواهید داشت این برگه الزامی نبوده اما روند دریافت ویزای نمایشگاهی چین را سرعت می بخشد و  زودتر دریافت خواهید کرد.

منبع: سفریتو راهنمای سفر و مرجع خرید بلیط هواپیما ، رزرو هتل ، خرید تور و مهاجرت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *