اگر قصد سفر به مکانی آرام و لذت بخشی دارید که مدتی از هیاهوی زندگی دور شوید ما تور ناپل را به شما پیشنهاد می کنیم در واقع تور ناپل یک انتخاب بسیار عالی برای شما خواهد بود. تور ناپل تجربه ای نو و به یاد ماندنی برای مسافران و گردشگران ایجاد می کند. از آنجایی که شهر ناپل یکی از شهرهایی است که مسافران زیادی را به خود جلب می کند، سعی کنید پیش از سفر به این شهر تمام اطلاعات لازم را کسب کنید تا بدون هیچ گونه مشکلی، از سفر خود لذت ببرید. با ما همراه باشید.

راهنمای سفر به ناپل

کشور ایتالیا دارای شهرهای گردشگری بسیار زیادی می باشد که سومین این شهرها از نظر بزرگی، شهر ناپل است. شهر ناپل در سواحل دریای مدیترانه و در البته جنوب کشور ایتالیا قرار دارد. شهر ناپل مساحتی بالغ بر 117 کیلومتر مربع دارد درحالیکه در این شهر حدود 4 میلیون نفر سکونت دارند درحالیکه مردم شهر ناپل به زبان ایتالیایی صبحت می کنند و آنها در معاملات اقصادی شان از واحد ارزی یورو استفاده می کنند. این شهر، یک شهر تاریخی در کشور ایتالیا محسوب می شود و قدمت طولانی و کهنی دارد. پیشینه این شهر به عصر برنز باز می گردد. به همین دلیل بناهای تاریخی فراوانی در این شهر وجود دارند که بیانگر فعالیت های انسانی از دوران مصر باستان تا امپراطوری رم می باشد. وجود کلیساهای قدیمی و تاریخی در این شهر نمایانگر قدمت هزار ساله شهر ناپل است.

راهنمای سفر به ناپل

این شهر با وجود مناطق ساحلی کامپانیا، باعث جذب گردشگرانی شده است که در تور ناپل شرکت می کنند. ناپل دارای چندین بندر کوچک و بزرگ می باشد، این بنادر مخصوص کشتی های مسافری، تجاری و تفریحی هستند. ترافیک در شهر ناپل یک موضوع عادی است و به همین دلیل حمل و نقل با تاکسی نیز برای گردشگران بسیار پرهزینه خواهد بود. پس بهتر است در مسیر‌های کوتاه پیاده بروید. شهر تاریخی ناپل دارای خیابان های بسیار معروفی می باشد که با قدم گذاشتن در آن خیابان ها می توانید بناها، کلیسا ها و کاخ های بی شماری را ببینید. از جمله خیابان های معروف این شهر می توان به خیابان سانتا ماریا، خیابان چیانا، خیابان سن گریگوری آرمنو، خیابان اسکارلاتی، خیابان تولد، خیابان بی کروکه و خیابان تریبونالی اشاره کرد.

در خیابان چیانا به تماشای بناهای تاریخی همچون کلیسای سنت اورسولا، خانه تئاتر سانازارو، کلیسای سنت کاترین، پل پیانا، کاخ سنت آرپینو و غیره بپردازید. خیابان سانتا ماریا نیز بناهایی همچون کاخ فیرائو، کلیسای سانتا ماریا، کلیسای سنت جان باپتیست و آکادمی هنرهای زیبا در آنجا وجو دارد. برای سفر به ناپل باید ویزای ایتالیا داشته باشید.

بهترین زمان سفر با تورناپل

با توجه به اینکه این شهر در کنار دریای مدیترانه قرار دارد، بدیهی است که آب و هوای مدیترانه ای داشته باشد. بنابراین ناپل تابستان گرم و خشک و زمستان های بارانی دارد. آب و هوای مدیترانه ای باعث شده است این منطقه به طور کلی، دارای آب و هوای نیمه گرمسیری باشد و مورد پسند بسیاری از گردشگران شود. گرم ترین ماه های سال در شهر ناپل مرداد ماه و تیر ماه می باشد درحالیکه سردترین ماه های سال در شهر ناپل نیز، ماه های آذر، دی و بهمن هستند. بنابراین ماه های فروردین، اردیبهشت، شهریور و اویل مهر بهترین زمان شرکت در تور ناپل خواهد بود. جهت دریافت وقت سفارت ایتالیا با ما همراه باشید.

بهترین زمان سفر با تورناپل

فرودگاه های شهر ناپل

فرودگاه بین المللی ناپل یکی از مهم ترین فرودگاه کشور ایتالیا محسوب می شود. این فرودگاه در 6 کیلومتری شمال شرقی شهر ناپل واقع شده است. فرودگاه بین المللی ناپل، در سال 1910 به عنوان اولین فرودگاه این منطقه شروع به کار کرد. ایرلاین های مختلفی مانند ایژن ایرلاینز، لنگوز، ایرفلوت، ایر عربیای مراکش، ایر کایرو، ایر فرانس، ایرایتالی، آلیتالیا، بریتیش ایرویز، ایزی جت، یورو وینگز، لوفت هانزا، رایان ایر، سوئیس اینترنشنال،… و بیاری از شرکت های هواپیمایی دیگر در این فرودگاه پرواز دارند.

این فرودگاه بین المللی دارای 2 ترمینالی است که یکی برای پروازهای خروجی و دیگری برای پرواز های چارتری مورد استفاده کاربران قرار می گیرد و همچنین این فرودگاه دارای یک باند می باشد که طولی برابر با 2628 متر دارد.

غذاهای محلی ناپل

شهر ناپل مرکز تولد پیتزا به شمار می رود در واقع این شهر به عنوان مرکز و قلب تپنده پیتزا شناخته می شود و خوراکی ‌های بسیار خوشمزه ‌ای نیز در این شهر پخته می شود که می‌توانند برای گردشگران دوست‌ داشتنی و لذیذ باشند.

خورشت ساندی

یک نوع سس یا خورشت قرمز همراه با انواع مختلف گوشت و سوسیس خوردهمی شود که به طور سنتی غذای محبوب روز یکشنبه بوده است. به نظر می رسد که دستورالعمل این غذا از غذایی به نام ناپلیتان راگو از شهر ناپل ایتالیا گرفته شده باشد اما چنین غذایی به نام خورشت ساندی در این شهر وجود ندارد.

پیتزا ناپلنتا

از سنتتی ترین غذاهای ایتالیا پیتزا ناپلنتا می باشد که روی یک نان پیتزا مقداری گوجه و پنیر موزارلا و روغن زیتون تازه می ریزند. البته اصلا به همین سادگی نیست چون خمیر پیتزا باید از مواد خاص آماده شود. بعد از همه این ها این پیتزا باید در فر مخصوصی که برای تولید حرارت خود از دو نوع چوب مختلف استفاده می کند، قرار می دهند تا پخته شود. بهترین پیتزا ناپل هم در رستوران اساسیازیون وراس شهر ناپل پخت می شود.

بهترین جاذبه های دیدنی و تفریحی تور ناپل

بهترین جاذبه های دیدنی و تفریحی تور ناپل

وجود جاذبه های گردشگری بسیار در شهر ناپل باعث شکل گرفتن تور ناپل در بسیاری از نقاط شده است. آب و هوای عالی و این مکان های گردشگری، باعث شده است روز به روز بر تعداد گردشگران منطقه افزوده شود. با شرکت در تور ناپل امکان بازدید از جاذبه های گردشگری را برای مسافران فراهم شده است.

آتشفشان وزوو

آشتفشان وزوو یکی از معروف ترین آتشفشان‌های اروپا می باشد که در شرق ناپل قرار گرفته است. این آتشفشان به علت فجایع بزرگی که رخ داده است می شناسید چراکه در طی آن شهرهای پمپئی و هرکولانیوم به خاطر فوران این آتشفشان نابود شدند. آتشفشان وزوو تنها آتشفشانی در اروپا است که در طی ۱۰۰ سال گذشته فوران کرده است. بنابراین این آتشفشان بسیار خطرناک قلمداد می شود. علت این امر هم وسعت استقرار انسانی در اطراف ناحیه خطر این آتشفشان امی باشد. پمپئی شهری باستانی بود که در نزدیکی کوه وزوو قرار داشت که توسط یک فوران آتشفشانی از بین رفت. شما می توانید از قربانیان این فوران هم دیدن کنید، اجسادی که خاکستر و مواد مذاب روی آنها ریخته و آن‌ها را در همان حالتی که بودند کشته است.

ساحل آمالفی

ساحل آمالفی یک جواهر واقعی از دریای مدیترانه است، بی شک رانندگی در امتداد ساحل آمالفی شما را محو و خیره ی خود خواهد کرد. ساحل آمالفی یک شهر ساحلی در سواحل جنوبی شبه جزیره سالرنو می باشد. ساحل آمالفی در حدود ۴۷ کیلومتری جنوب شرقی شهر ناپل قرار دارد و توسط صخره‌ های چشمگیر و مناظر ساحلی احاطه شده است. معماری آمالفی شباهت زیادی به ماسوله دارد، با این تفاوت که آمالفی علاوه بر بنا شدن بر روی کوه، دارای نوار ساحلی نیز می باشد.

بهترین جاذبه های دیدنی و تفریحی تور ناپل

مشهورترین مراکز خرید ناپل

شهر ناپل نیز به عنوان یکی از مکان های مناسب برای خرید در ایتالیا شهرت یافته است. اگر قصد خرید عتیقه دارید، می توانید به خیابان سانتا ماریا رجوع کنید، چرا که این خیابان به عنوان مرکز عتیقه فروشی شهر شناخته می شود. از دیرباز خیابان تولدو تبدیل به یکی از مراکز خرید شهر شده است. اگر قصد خرید پوشاک با مارک های متعبر دارید، می توانید به فروشگاه ها و مراکز خرید این خیابان رجوع کنید و خرید خود را انجام دهید.

منبع: سفریتو راهنمای سفر و مرجع خرید بلیط هواپیما ، رزرو هتل ، خرید تور و مهاجرت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *