ساحل دریفت دبی یک باشگاه مجلل در کنار ساحل است که به خاطر صحنه شبانه پر جنب و جوش و سالن استراحت در طول روز شهرت دارد. موقعیت ساحلی باشگاه مشرف به نخل جمیرا و همچنین افق معروف دبی است. ماسه‌های بکر ساحل خصوصی به طول 1 کیلومتر که با فضایی معمولی. و در عین حال شیک تنظیم شده است، این مکان  برای آفتاب گرفتن در تمام طول روز عالی است. اگر قصد دارید از شهری مدرن و لوکس و اسلامی دیدن کنید تور دبی را به شما پیشنهاد می کنیم.

حتی با نزدیک شدن به شب، زمانی که  در خشش نور وجود دارد و دی جی شروع به نواختن می کند، این حال و هوا آرامش خاصی دارد. سالن‌ها پر می‌مانند. و کنار استخر با جغدهای شب شهر شلوغ می‌شود. ساحل دریفت دبی برای لذت بردن ساکنان دبی و بازدیدکنندگان آن به طور یکسان ایجاد شده است و منوی آن گزینه های چشمگیری برای همه سلیقه ها دارد.

ساحل دریفت دبی باشگاهی لاکچری در کنار ساحل + عکس و آدرس

مطالب مرتبط : مهاجرت به دبی

غذاهای تازه اروپایی را در ساحل دریفت دبی امتحان کنید

این غذاها به رهبری سرآشپز ماکسیم لو وان، برداشتی خلاقانه از غذاهای کلاسیک پروانسالی را به نمایش می گذارد. تاکید بر مواد ارگانیک خوب، تازگی و سادگی را با هر لقمه متوجه خواهید شد. و حس خوبی به شما خواهد داد. شرایط و مدارک مورد نیاز برای ویزای دبی را می توانید در سفریتو بررسی کنید.

به یاد داشته باشید که یک روز خوبی را در این جا تجربه خواهید کرد و می توانید استراحت کنید و به ساحل بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *