مجلس غرفات ام الشیف – مدت‌ها قبل از اینکه دبی مدرن به جایگاه امروزی برسد، شیخ راشد بن سعید آل مکتوم اقامتگاه تابستانی خود را در نزدیکی ساحل جمیرا طراحی کرد. این اقامتگاه دو طبقه که در سال 1955 در محل مزرعه سابق نخل در نزدیکی یک دهکده ماهیگیری ساخته شده است، از گچ و مرجان به سبک سنتی ساخته شده است.اگر قصد دارید از شهری مدرن و لوکس و اسلامی دیدن کنید تور دبی را به شما پیشنهاد می کنیم.

این سازه طوری برنامه ریزی شده بود که از تهویه طبیعی برای جذب نسیم تابستان استفاده کند. تراس پشت بام ابتدا برای خشک کردن خرما و خواب در هوای آزاد مورد استفاده قرار گرفت. هنگامی که برای اولین بار ساخته شد، منظره بی وقفه اقیانوس را داشت. اتاق‌های باز و تراس‌های بزرگ که در سال 1994 بازسازی شده‌اند، با فرش‌ها، کوسن‌ها و فانوس‌ها تزئین شده‌اند.

مجلس غرفات ام الشیف

مطالب مرتبط : مهاجرت به دبی

معماری داخلی  مجلس غرفات ام الشیف

دکوراسیون داخلی که شکل اصلی خود را در بر می گیرد، نشان می دهد که زندگی فراغتی برای یکی از خانواده های حاکم دبی چگونه بوده است. در یک فعالیت تاریخی شرکت کنید و در طول سال‌های تاسیس دبی بینشی از سبک زندگی سلطنتی کسب کنید. بازدید از این خانه تابستانی اکنون برای همه در دسترس است. شرایط و مدارک مورد نیاز برای ویزای دبی را می توانید در سفریتو بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *