زیبایی‌های هاتا – آیا تا به حال در دبی کمپ زده اید؟ با این اقامتگاه‌های منحصربه‌فرد از تجربه‌ای دنج، پیچیده و پرماجرا در هاتا لذت ببرید. استراحتگاه کلبه Damani و کامیون Sedr با باربیکیو، آسمان پرستاره و دسترسی به طیف وسیعی از فعالیت‌ها، گزینه‌هایی عالی برای تفریح هستند. اگر قصد دارید از شهری مدرن و لوکس و اسلامی دیدن کنید تور دبی را به شما پیشنهاد می کنیم.

با خیال راحت کمپ بزنید و زیبایی‌های هاتا را کشف کنید + عکس و چرا باید این مکان را دید

مطالب مرتبط : مهاجرت به دبی

استراحت در اقامتگاه کامیون های صدر و تماشای زیبایی‌های هاتا

یک شب را در استراحتگاه کامیون Sedr بگذرانید، یک پارک کمپینگ توسط Meraas که شامل 13 کامیون و طیف وسیعی از امکانات رفاهی است. بازدیدکنندگان می‌توانند انتظار وای‌فای عالی، مکان‌های مخصوص باربیکیو، تهویه مطبوع، کامیون مواد غذایی در محل، و فضای اتاقی به وسعت ۱۸ متر مربع را داشته باشند که در مقابل چشم‌اندازی از سد خوش‌منظره هاتا قرار دارد. شرایط و مدارک مورد نیاز برای ویزای دبی را می توانید در سفریتو بررسی کنید.

برای کسانی که ترجیح می دهند یک کمپینگ مجلل تر داشته باشند، از استراحتگاه کلبه Damani دیدن کنند. از میان طیف وسیعی از گزینه‌های اقامتی از جمله اقامتگاه‌های استاندارد، اقامتگاه‌های استاندارد پلاس و سوئیت‌های دارای امکانات در سطح جهانی، انتخاب کنید. بهترین قسمت آن چیست؟ می‌توانید زیر ستاره‌ها کمپ بزنید، ایمن بمانید و همه ماجراجویی‌ها را درست در جای خود داشته باشید!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *