با یک رانندگی کوتاه به شهر کوهستانی هاتا بروید و طیفی باورنکردنی از ماجراجویی را تجربه کنید. گودال ناهموار به لطف هاتا وادی هاب ، یک مرکز فعالیت با چیزی مناسب هر ماجراجویی، چه بزرگ و چه کوچک، بهترین راه فرار برای جویندگان هیجان است. بهترین قیمت تور دبی را از سفریتو بخواهید.

هاتا وادی هاب از زندگی شهری فاصله بگیرید و در ماجراجویی در فضای باز غرق شوید

مطالب مرتبط : مهاجرت به دبی

دوچرخه کرایه کنید و از سواری در هاتا وادی هاب لذت ببرید

دوچرخه کوهستانی کرایه کنید و مسیرهای 52 کیلومتری را با کد رنگی بر اساس سختی طی کنید، یا با سرعت خود در قله‌های هاتا پیاده‌روی کنید. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند هیجان‌های جایگزین مانند تیراندازی با کمان یا پرتاب تبر را رزرو کنند، یا زوربینگ را در همان نزدیکی که در سراشیبی درون یک توپ شفاف غول‌پیکر می‌غلتید، امتحان کنند. سفر به دبی قطعا یکی از بهترین تجربه های شما تا آخر عمر خواهد بود.

حتی یک سرسره آبی بزرگ به ارتفاع 12 متر وجود دارد که می توانید در آن آب پاشیده، خنک شوید و تلنگرهای خود را تمرین کنید. ارزانترین قیمت ویزای دبی را از سفریتو بخواهید.

برای تماشای مناظر فراموش نشدنی، به سمت سد هاتا در همان حوالی بروید تا با کایاک از میان آب های آرام عبور کنید. اجازه دهید مناظر کوهستانی ناهموار پس‌زمینه ماجراجویی بعدی شما باشد، با مناظر تماشایی از رخنمون‌های صخره‌ای مایل به قرمز، در کنار جویبارهای درخشان و گیاهان محلی لذت فراوانی را به خودتان هدیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *