پارک آبی وایلد وادی به لطف هوای گرم دبی، یک بلیط محبوب در هر زمانی از سال است. یکی از بهترین پارک های آبی جهان، وایلد وادی یک تجربه آبی عربی است که درست در کنار برج العرب معروف در جمیرا واقع شده است. اگر قصد دارید از شهری مدرن و لوکس و اسلامی دیدن کنید تور دبی را به شما پیشنهاد می کنیم.

این جاذبه خانوادگی سرگرم‌کننده با موضوع داستان شخصیت مشهور فولکلور، جوها، انواع سواری، سرسره و فعالیت‌های هیجان‌انگیز را برای همه سنین ارائه می‌دهد. اگر آرامش بیشتر مورد شماست، استخر موج ملایم راهی عالی برای گذراندن روز است. یا، می‌توانید یک کابانای خصوصی را برای استراحت آرام در رودخانه برای خودتان داشته باشید.

پارک آبی وایلد وادی و جاذبه ها

مطالب مرتبط : مهاجرت به دبی

پارک آبی وایلد وادی و جاذبه ها

بچه‌ها می‌خواهند در Juha’s Dhow and Lagoon، زمین بازی غول‌پیکری که تعدادی سرسره مختلف ارائه می‌کند، کاوش کنند. سطل انعام بزرگ تضمین می‌شود که اگر در نزدیکی آن بایستید، شما را خیس می‌کند. سفر به دبی قطعا یکی از بهترین تجربه های شما تا آخر عمر خواهد بود.

چندین اسلاید سرعت برای چیزی با سرعت و هیجان بیشتر وجود دارد. در Flyer River Flyer یا محدودیت‌هایی خود را در Jumeirah Sceirah امتحان کنید. همچنین یک شبیه‌ساز موج‌سواری برای مبارزه با جریان آب روی تخته موج‌سواری یا بدنه وجود دارد. پذیرش عمومی پارک از 249 درهم شروع می‌شود، اگرچه همیشه پیشنهادهای هیجان‌انگیزی وجود دارد، از معاملات مقیم گرفته تا تخفیف‌های ویزا کارت. برای اطلاعات به روز بلیط و رزرو سفر خود به وایلد وادی به وب سایت مراجعه کنید. شرایط و مدارک مورد نیاز برای ویزای دبی را می توانید در سفریتو بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *