در این مقاله قصد داریم تا توضیحاتی درباره کشور سوئد در زمینه های مختلفی مثل تور نمایشگاهی سوئد و زمان و مکان برگزاری این نمایشگاه ها به شما ارائه دهیم تا بتوانید با آگاهی کامل از زمان و مکان نمایشگاه های سوئد بتوانید به موقع بهره مند شوید و بازدید کنید. بنابراین تا پایان مقاله تورهای نمایشگاهی سوئد با ما همراه باشید.

آشنایی با نمایشگاه های کشور سوئد

در کشور سوئد سالانه تعداد زیادی نمایشگاه با موضوعات مختلف برگزار می شود بنابراین از این طریق تورهای نمایشگاهی سوئد افزایش یافته است. این نمایشگاه های یک فرصت مناسب برای کسانی است، که می خواهند از یک نمایشگاه در سطح بالا دیدن کنند. در تور نمایشگاهی سوئد افراد عادی، صاحبان کسب و کارها، مشاغل ها، مهندسان، تجار و… می توانند شرکت کنند و از نمایشگاه های بازدید نمایند.

در واقع متقاضیان با حضور در تور نمایشگاهی سوئد می توانند با تکنولوژی ها و دستاوردهای جدید و مدرن دنیا آشنا شوند و همچنین با افرادی که به عنوان غرفه دار در نمایشگاه حضور دارند تبادل اطلاعات کنند، این کار قطعا موجب افزایش اطلاعات شرکت کنندگان در تورهای نمایشگاهی سوئد می شود و زمینه استفاده صاحبان مشاغل و کسب و کارها را از تکنولوژی ها و ایده های جدید فراهم می شود. نمایشگاه های مختلفی در سوئد برگزار می شود از آنجا که سوئد کشوری توسعه یافته است محل حضور بسیاری از شرکت های معتبر جهانی است و از این رو شرکت در تور نمایشگاهی سوئد می تواند یک تجربه بسیار خوب باشد.

آشنایی با نمایشگاه های کشور سوئد

لیست انواع تورهای نمایشگاهی سوئد

هر سال نمایشگاه های بین المللی فراوانی در کشور سوئد برگزار می شود. که با تور نمایشگاهی سوئد می توان از این نمایشگاه ها بازدید کرد. این نمایشگاه ها در زمینه های مختلفی برپا می شوند که از جمله آن ها می توان به نمایشگاه صنعت برق، نمایشگاه بین المللی دندانپزشکی، نمایشگاه لجستیک و حمل و نقل و … اشاره کرد. در ادامه درباره ویژگی برخی از این نمایشگاه ها می پردازیم.

تور نمایشگاه صنعت برق سوئد (Elfack)

نمایشگاه صنعت برق از تاریخ 17 الی 20 اردیبهشت 1398 در شهر گوتنبرگ کشور سوئد برگزار می گردد. نمایشگاه نواحی شمال اروپا مباشد که در آن آخرین محصولات و راهکارهای همه نواحی صنعت برق برای حدود ٢٣٠٠٠ بازدیدکننده به نمایش گذاشته می شود. در این نمایشگاه شرکت های برق، صاحبان مشاغل، سیاستمداران، نصابان، توزیع کنندگان، معماران و طراحان نورپردازی با یکدیگر به ملاقات می پردازند و در نتیجه ایده های بزرگ و راهکارهای مبتکرانه ای ارائه می شود که صنعت را به سمت عصری نوین سوق می دهد.

با حضور در نمایشگاه صنعت برق سوئد می توانید با حوزه های خاصی این صنعت آشنا شوید و گستره حوزه کاری خود را با آشنایی و آگاهی از سایر بخش های صنعت گسترش دهید. با شرکت در نمایشگاه صنعت برق سوئد در چهار روز هیجان انگیز با تمامی حوزه های صنعت برق و الکتریسیته دیدار کنید، به بحث و تبادل نظر در مورد راهکارهای آینده، ایده ها و نوآوری ها بپردازید.

تور نمایشگاه بین المللی دندانپزشکی سوئد

نمایشگاه دندانپزشکی از تاریخ 24 الی 26 آبان 1397 در شهر گوتنبرگ کشور سوئد برگزار می گردد. این نمایشگاه که هر سه سال یکبار فقط برگزار می گردد . در سال ۲۰۱۸ شهر  گوتِنبُرگ یا یوتِبُری، دومین شهر بزرگ سوئد میزبان این رویداد مهم می باشد . در این رویداد محصولات جدید، روش های ابتکاری و نو ، خدمات موثر و فرصتی هایی برای به روز رسانی مهارت های دندانپزشکی ارائه می شود . همچنین در این سفر با توجه به محل برگزاری رویداد امکان استفاده از سرگرمی ها، رستوران ها و مراکز خرید در نزدیکی مرکز نمایشگاه و کنگره وجود دارد . بزرگترین نمایشگاه و کنگره بهداشت دهان و دندان در حوزه کشورهای اسکاندیناوی، در سال ۲۰۱۸ تمرکز ویژه ای بر تمام موضوعاتی که در مورد دیجیتال سازی در مراقبت های دندانپزشکی وجود دارد، خواهیم داشت.

آشنایی با نمایشگاه های کشور سوئد

تور نمایشگاه لجستیک و حمل و نقل سوئد

نمایشگاه لجستیک و حمل و نقل از تاریخ  14 الی 16 آبان 1397 در شهر گوتنبرگ کشور سوئد برگزار می گردد. این نمایشگاه سالانه در حوزه حمل و نقل و لجستیک می باشد. حمل و نقل و تدارکات با کیفیت بالا اهداف حیاتی برای رونق اقتصاد مدرن هستند. اما هر روز چالش ها در این زمینه بیشتر می شود. جهان به سرعت در حال تغییر است، بنابراین راه حل هایی که امروز کار می کنند، فردا کار نخواهند کرد. Logistik & Transport، نمایشگاه و کنفرانسی پیشرو در منطقه Nordic برای کل جامعه حمل و نقل و تدارکات می باشد، با پیوستن به این نمایشگاه فناوری و زیرساخت های جدید را کشف کنید و چالش های جدید را برطرف کنید. در سال ۲۰۱۸، نمایشگاه توجه بیشترش به تدارکات داخلی است.

تقویم برگزاری نمایشگاه های سوئد

شرایط شرکت در تورهای نمایشگاهی سوئد

بعد از اینکه نمایشگاه های سوئد را بررسی کردید و نمایشگاه مورد علاقه و کاربردی خود را یافتید می توانید تور نمایشگاهی سوئد را رزرو و یا ثبت نام کنید. برای شرکت در تور نمایشگاهی سوئد کافیست دعوتنامه نمایشگاهی و ویزای نمایشگاهی سوئد داشته باشید تا در کمترین زمان شرایط شرکت در این تورها برای شما فراهم شود. مابقی مراحل را به برگزارکنندگان تور نمایشگاهی بسپارید و شما تنها برای بازدید از نمایشگاه برنامه ریزی ها و هدف گذاری های لازم را انجام دهید.

شرایط شرکت در تورهای نمایشگاهی سوئد

شرایط اخذ ویزای نمایشگاهی سوئد

برای سفر به کشور سوئد به مانند بسیاری از کشورهای دیگر دریافت ویزا اجباری است، کشور سوئد دارای ویزاهای گوناگونی است که از جمله آن ها می توانیم به ویزای نمایشگاهی سوئد اشاره کنیم. به منظور شرکت در تور نمایشگاهی سوئد شما ملزم به دریافت ویزای نمایشگاهی سوئد خواهید بود، دریافت ویزای نمایشگاهی سوئد نیز به مانند دریافت سایر ویزاها نیازمند طی مراحل خاص خود است و همچنین نیازمند آماده کردن مدارک و تحویل آن ها ها به سفارت سوئد است، نکته ای که در مورد دریافت ویزای نمایشگاهی سوئد به منظور تور نمایشگاهی سوئد باید به آن توجه شود این است که شما باید سه ماه قبل از برگزاری تور نمایشگاهی سوئد اقدام به دریافت ویزای نمایشگاهی کنید چرا که پروسه اخذ ویزا طول می کشد و اگر شما دیرتر اقدام کنید فرصت شرکت در تور نمایشگاهی سوئد را از دست خواهید داد.

مدارک مورد نیاز اخذ ویزای نمایشگاهی سوئد

همان طور که گفته شد برای دریافت ویزای نمایشگاه سوئد به منظور حضور در تور نمایشگاهی سوئد ارائه مدارکی الزامی است، این مدارک را آماده کنید و در وقت سفارت سوئد به سفارت تحویل دهید و اگر می خواهید که آژانس مسافرتی ویزای شما را دریافت کند مدارک را به مجری تور نمایشگاه سوئد تحویل دهید، این مدارک عبارتند از:

منبع: سفریتو راهنمای سفر و مرجع خرید بلیط هواپیما ، رزرو هتل ، خرید تور و مهاجرت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *