تور هامبورگ یکی از معروف ترین و بهترین تورهای توریستی می باشد و همچنین تور هامبورگ هر ساله گردشگرانی را به خود جذب می کند و بعضی از افراد به صورت مستقیم و بعضی دیگر به صورت غیر مستقیم تور هامبورگ را رزرو می کنند. برای آشنایی بیشتر از تورهای توریستی هامبورگ تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

راهنمای سفر به هامبورگ

شهر هامبورگ یک شهر بندری در شمال کشور آلمان می باشد که از طریق رود الب به دریای شمال متصل شده است. هامبورگ به بندر هامبورگ شهرت دارد و همچنین نهمین بندر فعال جهان نیز به حساب می آید. شهر هامبورگ مساحتی بالغ بر 755 کیلومتر مربع دارد و حدود 2 میلیون نفر را در خود جای داده است، مردم شهر هامبورگ با یکدیگر به زبان آلمانی صحبت می کنند و همچنین آنها در معاملات اقتصادی خود از واحد ارزی یورو استفاده می کنند. با این توصیفات شهر هامبورگ دومین شهر بزرگ آلمان و هشتمین شهر بزرگ اتحادیه اروپا محسوب می شود. فستیوال‌ های موسیقی، جنگل ‌های دیدنی و بکر، رستوران‌ های عالی، غذاهای سنتی لذیذ و شهرها و روستاهای قدیمی از جاذبه‌ های شهر هامبورگ هستند که هر ساله میلیون ‌ها گردشگر را به بازدید خود دعوت می کند.

راهنمای سفر به هامبورگ

این شهر دارای بزرگ ‌ترین ناوگان ماهی گیری است و همچنین این شهر پس از کشور های آمریکا و فرانسه در رتبه سوم سطح دنیا قرار دارد و همچنین در این شهر هواپیماهای مسافربری نظیر ایرباس تولید و مونتاژ می شود و نیز این شهر دارای بزرگ‌ ترین کارخانه کشتی ‌سازی است و شهر هامبورگ در صنایع دیگر مانند پالایش کردن نفت، تولید مواد شیمیایی، تولید ماشین آلات و ادوات کشاورزی، تولید و عرضه فرآورده های غذایی و لبنی و همچنین در زمینه کالاهای فلزی نیز سررشته دارد. شهر هامبورگ یکی از شهر های معروف در زمینه چاپ و نشر سطح اروپا و جهان است و همچنین یکی از عظیم ترین مراکز مس اروپا را در خود جای داده است.

بهترین زمان سفر با تور هامبورگ

آب و هوای شهر هامبورگ دریایی و بسیار معتدل و ملایم می باشد و این آب و هوا همه بر اثر وجود دریاچه ها و دریاهای نزدیک این شهر است که در فصل زمستان هوای این شهر را کمی سرد و همچنین در فصل تابستان نیز هوای این شهر کمی خنک می شود، پس اگر شما قصد دارید تور هامبورگ را بگیرید به آب و هوای این شهر توجه کنید البته این امر زیاد مهم نیست چرا که شهر هامبورگ در همه ماه های سال آب و هوای نسبتا معتدل دارد و شما که تور هامبورگ نظر می کنید می توانید بدون نگرانی از آب و هوا و شرایط جوی شهر هامبورگ به سفر خود بپردازید.

بهترین زمان سفر به هامبورگ در فصل بهار و تابستان است. وجود کنسرت های زنده انواع نمایشگاه ها و همایش های جهانی و همچنین مسابقات ورزشی در بهار و تابستان باعث شده است که این فصل به عنوان فصل گردشگری هامبورگ شناخته شود. یکی از علت‌ هایی که تور هامبورگ در فصل بهار و تابستان مورد استقبال قرار بگیرد برگزاری انواع مسابقات و مراسم ها و همچنین جشنواره های مختلف می باشد. برای سفر به هامبورگ نیاز به ویزای آلمان دارید.

بهترین زمان سفر با تور هامبورگ

فرودگاه های شهر هامبورگ

فرودگاه بین المللی هامبورگ دومین فرودگاه بزرگ در کشور آلمان به شمار می رود، فرودگاه هامبورگ قدیمی ترین فرودگاه های جهان و قاره اروپا شناخته شده است و دومین شهر بزرگ و البته مدرن و صنعتی کشور آلمان، شهر هامبورگ می باشد. این فرودگاه در سال 1911 میلادی ساخته شده است و از آن روز تا به الان مشغول به فعالیت می باشد. این فرودگاه در فاصله 8.5 کیلومتری شهر هامبورگ واقع شده است و به 130 مقصد در سراسر دنیا پرواز دارد. این فرودگاه دارای فعالیت های پروازی مختلفی است و با شرکت های هواپیمایی مختلفی همکاری می کند. فرودگاه بین المللی هامبورگ به عنوان مرکز اصلی فعالیت های شرکت معروف و بزرگ هواپیمایی لوفتهانزا محسوب شد.

غذاهای محلی هامبورگ

شهر هامبورگ از تنوع غذایی بزرگی برخوردار می باشد. در هامبورگ علاوه بر فروشنده‌ های خیابانی، رستوران‌ های زیادی وجود دارد که غذاهای محلی هامبورگ و آلمانی را بپزند و سرو می ‌کنند. بنابراین در این بخش از مقاله به معرفی تعدادی از غذاهای محلی و سنتی شهر هامبورگ می پردازیم.

فیشبرتچن

فیشبرتچن یکی از غذاهای سنتی شهر هامبورگ می باشد که ماده اصلی آن ماهی است. در گذشته روستایی با نام فیشبرتچن وجود داشت که منطقه ای برای ماهیگیری ماهی های خاصی به نام صاف ماهی بود، این غذای محلی هامبورگ هم از این منطقه گرفته شده است. برای تهیه‌ این غذا، صاف‌ ماهی را آب پز می کنند یا در تابه سرخ می ‌شود و موادی چون پیاز، بیکن و میگو به آن اضافه می ‌کنند. شما در تور هامبورگ می توانیدرستوران ‌های زیادی را پیدا کنید که این ماهی را به بهترین نحو ممکن طبخ و سرو می‌ کنند.

بهترین جاذبه های دیدنی و تفریحی تور هامبورگ

هر شهری در خود ساختمان ها و بنا های مهمی دارد اما این بنا ها در شهر هامبورگ شهرت جهانی دارد و به همین دلیل هست که تور هامبورگ در هر زمانی گردشگران بسیاری به دیدن آن می روند. جهت تعیین وقت سفارت آلمان با ما همراه باشید.

بهترین جاذبه های دیدنی و تفریحی تور هامبورگ

بندر هامبورگ

یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری هامبورگ بندر هامبورگ است که مساحت آن برابر با ۱۰۰ کیلومتر مربع است و از آن به عنوان دروازه آلمان یاد می شود. قایق سواری در این بندر یکی از بهترین و جذاب ترین تفریحاتی است که می توانید انجام دهید. این بندر بزرگ ترین بندر واردات قهوه، بزرگ ترین بازار مواد خام داروسازی در اروپا، یکی از مراکز پیشتاز دنیا در زمینه بار زدن و انتقال دریایی کالاهایی مانند قهوه، کاکائو و ادویه جات در دنیا به شمار می رود.

کلیسای سنت میشل

هامبورگ کلیساهای متعددی دارد اما کلیسای سنت میشل از همه‌ کلیساها مشهورتر است. این کلیسا جزء پنج کلیسای بزرگ و اصلی پروتستان های شهر هامبورگ می باشد و یکی از مهم ‌ترین جاذبه ‌های هامبورگ به شمار می رود. یک مجسمه ی بزرگ برنزی از پیروزی قدیس بزرگ مایکل، در بالای این کلیسا وجود دارد که پیروزی آن را بر شیطان نشان می دهد.

مشهورترین مراکز خرید هامبورگ

شهر هامبورگ دارای بهترین و زیباترین مراکز خرید می باشد که یکی از مراکز اصلی خرید در شهر هامبورگ در تور هامبورگ، مرکز خرید واقع در خیابان مونکبرگ است و همچنین خیابان اشپیتالر که در نزدیکی خیابان مونکبرگ است دارای مراکز خرید خوبی می باشد. در شهر هامبورگ و در اطراف ساختمان شهرداری مغازه ها و فروشگاه های بسیاری هستند و یکی از مراکز زیبایی که در شهر هامبورگ وجود دارد و به تازگی تأسیس شده است پاساژ اروپایی می باشد که در کنار ساختمان شهرداری و دریاچه آلستر است.

مشهورترین مراکز خرید هامبورگ

مرکز خرید Phoenix-Centre

این مرکز خرید در تور هامبورگ در یک ساختمان سه طبقه ای قرار گرفته است و انواع محصولات و کالاهای متنوع را به مردم محلی و گردشگران به فروش می رساند، از نیازهای روزمره گفته تا پوشاک و کالای دیجیتال این مرکز خرید ارائه می دهد. در این مرکز خرید، ۱۱۰ فروشگاه اختصاصی از جمله سه فروشگاه زنجیره ای پوشاک، لوازم ورزشی، لوازم الکترونیکی و… وجود دارد. غیر از فروشگاه، چندین کافه و رستوران همه روزه پذیرای خریداران است. در تمام طول سال، رویدادهای فرهنگی، کنسرت و نمایشگاه ‌های مختلف در این مرکز برگزار می‌ شود که تجربه‌ خرید کردن از این مرکز را به تجربه ‌ای لذت بخش تبدیل کنید.

منبع: سفریتو راهنمای سفر و مرجع خرید بلیط هواپیما ، رزرو هتل ، خرید تور و مهاجرت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *