در این مقاله قصد داریم تا توضیحاتی درباره کشور آلمان در زمینه های مختلفی مثل تور نمایشگاهی آلمان و زمان و مکان برگزاری این نمایشگاه ها به شما ارائه دهیم تا بتوانید با آگاهی کامل از زمان و مکان نمایشگاه های آلمان بتوانید به موقع بهره مند شوید و بازدید کنید. بنابراین تا پایان مقاله تورهای نمایشگاهی آلمان با ما همراه باشید.

آشنایی با نمایشگاه های کشور آلمان

به طور کلی در کشور آلمان صنعت نمایشگاهی نقش بسیار بزرگی در اقتصاد این کشور دارد. دولت آمان از گذشته برگزاری نمایشگاه های مختلف را مورد اهمیت قرار داده است و بازتاب آن ورود گردشگران فراوان با سطح علمی بالا شده است. در آلمان هر سال یک سری غرفه گذاران، بازدیدکنندگان و همینطور مجریان نمایشگاه دور هم جمع می شوند. این سه دسته از ارکان اصلی برپایی نمایشگاه محسوب می شود و به نوعی شریک های تجاری یکدیگر محسوب می شوند. یکی از اصلی ترین ویژگی های تورهای نمایشگاهی آلمان، بین المللی بودن آنها می باشد، در واقع کسانی که در نمایشگاه حضور پیدا می کنند آلمانی نبوده و طبق بررسی های اخیر بیش از 55 درصد از شرکت کنندگان نمایشگاه های آلمان افراد خارجی هستند و حتی یک سوم آنها از بیرون از اروپا و تنها برای چنین نمایشگاهی می آیند.

آشنایی با نمایشگاه های کشور آلمان

لیست انواع تورهای نمایشگاهی آلمان

هر سال نمایشگاه های بین المللی فراوانی در کشور آلمان برگزار می شود. که با تورهای نمایشگاهی آلمان می توان از این نمایشگاه ها بازدید کرد. این نمایشگاه ها در زمینه های مختلفی برپا می شوند که از جمله آن ها می توان به نمایشگاه صنایع دستی و طرح های هنری، نمایشگاه تجهیزات پزشکی دوسلدورف، نمایشگاه نمایشگاه کتاب فرانکفورت و … اشاره کرد. در ادامه درباره ویژگی برخی از این نمایشگاه ها و تورهای نمایشگاهی آلمان می پردازیم.

تور نمایشگاه صنایع دستی و طرح های هنری مونیخ

نمایشگاه صنایع دستی و طرح های هنری از تاریخ  22 تا 26 اسفند 1397 در شهر مونیخ کشور آلمان برگزار می گردد. نمایشگاه صنایع دستی و طرح های هنری مونیخ آثار هنری ماهرانه، کارهای دستی رده بالا و طراحی های هنرمندانه را به نمایش می گذارد. تمامی مواردی را که یک صاحب خانه می خواهد پیدا کند یا نیاز دارد که بداند، می تواند در این نمایشگاه بیابد. غرفه های محصولات لوکس و تجملی، بهبود و ارتقای منزل و تغییر دکوراسیون خانه در جهت نمایش محصولات و خدمات شما راه اندازی شده اند. در تورهای نمایشگاهی آلمان کارها و صنایع دستی ماهرانه با طراحی های هنری زیبا آمیخته شده اند.

تور نمایشگاه تجهیزات پزشکی دوسلدورف (مدیکا)

نمایشگاه تجهیزات پزشکی از تاریخ  27 الی 30 آبان 1398 در شهر دوسلدورف کشور آلمان برگزار می گردد. نمایشگاه تجهیزات پزشکی دوسلدورف رویدادd جهانی است که در بخس های پزشکی فعالیت دارد. این نمایشگاه با بیش از ٤٠ سال سابقه در تقویم همه افراد فعال در این صنعت ثبت شده و مکانی است که متخصصان بخش پزشکی با هم دیدار می کنند. نمایشگاه مدیکا همچنان به مسیر بین المللی خود ادامه می دهد و امسال با تنوع منحصر به فردی از نوآوری ها در سطح جهانی برگزار خواهد شد.

آشنایی با نمایشگاه های کشور آلمان

تور نمایشگاه نمایشگاه کتاب فرانکفورت (FBF)

نمایشگاه نمایشگاه کتاب از تاریخ  24 الی 29 مهر 1398 در شهر فرانکفورت کشور آلمان برگزار می گردد. نمایشگاه کتاب شهر فرانکفورت یکی از نمایشگاه های برتر کتاب در سطح جهانی می باشد که براساس شمار ناشران حضور یافته و نیز تعداد بازدید کنندگاش در حال افطایش می باشد. نمایندگانی از شرکت های نشر کتاب و چند رسانه ای از تمام دنیا به نمایشگاه کتاب فرانکفورت می آیند تا درباره حقوق بین المللی چاپ کتاب و هزینه های صدور مجوز مذاکره کنند. نمایشگاه کتاب فرانکفورت یک رویداد بازاریابی مهم برای رونق کتاب ها و نیز برای تسهیل مذاکره درباره فروش بین المللی و حقوق صدور مجوز می باشد. تورهای نمایشگاهی آلمان و نمایشگاه کتاب فرانکفورت منشأ نورآوری های دیگری است که بدون این رویداد نمی توانستند وجود داشته باشد.

تور نمایشگاه ماشین آلات ساختمانی و معدنی آلمان (Bauma)

نمایشگاه ماشین آلات ساختمانی و معدنی از تاریخ  19 تا 25 فروردین 1398 در شهر مونیخ کشور آلمان برگزار می گردد. نمایشگاه ماشین آلات ساختمانی و معدنی آلمان (Bauma) همواره تلاش کرده تا موقعیت خود را در بهترین جایگاه حفظ کند و هم اکنون به عنوان نمایشگاه تجاری پیشرو جهانی در صنعت ساختمان شهرت دارد. نمایشگاه بائوما مونیخ نبض تپنده در میان نمایشگاه های این حوزه ی صنعت می باشد، که این امر نقش Bauma را به عنوان یک پایگاه صنعتی کلیدی و راهنمایی برای نوآوری ها و پیشرفت صنعت ماشین آلات ساخت و ساز و معدنی تایید می کند، زیرا غرفه داران با حضور در تورهای نمایشگاهی آلمان ، بطور همزمان چرخه پیشرفت را همراه با ارائه محصولاتشان طی می کنند.

تور نمایشگاه سنگ های معدنی و قیمتی هامبورگ

نمایشگاه سنگ های معدنی و قیمتی از تاریخ  15 تا 17 آذر 1398 در شهر هامبورگ کشور آلمان برگزار می گردد. رویداد سنگ های معدنی و قیمتی شهر هامبورگ به عنوان چهارمین نمایشگاه بزرگ سنگ های قیمتی در جهان شناخته می شود و گنجینه ای فواق العاده زیبا برای عتیقه شناسان و محققان به شمار می رود. نمایشگاه سنگ های معدنی و قیمتی هامبورگ خیره کننده و بی نظیر است. غرفه دارانی برجسته، جواهرات گرانبها و برنامه های ویژه از جمله دلایلی است تا این نمایشگاه بزرگ سنگ های معدنی و قیمتی بهترین مکان برای محققین، مجموعه داران، جواهر فروشان و آن دسته از افرادی که به این حوزه هاعلاقه دارند، باشد. بیش از ٤٠٠ غرفه دار از ٣٤کشور سنگ های گران بهای خود را به مجموعه داران وعلاقه مندان عرضه می کنند.

تقویم برگزاری نمایشگاه های آلمان

بهترین زمان رزرو و خرید تورهای نمایشگاهی آلمان

شما باید حداقل 15 روز قبل از برگزاری نمایشگاه، رزرو تور نمایشگاهی آلمان خود را به تأیید رسانده باشید تا در لیست مسافران تور نمایشگاهی آلمان قرار بگیرید. هزینه هایی که برای تورهای نمایشگاهی آلمان در نظر گرفته می شود بر اساس امکانات فراهم می شود و قطعا یک سری طرح های تخفیف برای این گزینه وجود دارد. در نظر داشته باشید که عموما هزینه تور نمایشگاهی آلمان به نوع تور نمایشگاهی که انتخاب کرده اید بستگی دارد.

شرایط دریافت دعوتنامه نمایشگاهی آلمان

برای ورود به نمایشگاه های آلمان و شرکت در تورهای نمایشگاهی آلمان نیاز به دعوتنامه نمایشگاهی دارید. دعوتنامه نمایشگاهی به برگه ای گفته می شود که از طریق مدیر نمایشگاه مد نطر برای شما ارسال می شود در آن از شما برای حضور دعوت به عمل می آید. ایرانیان از مشتریان ثابت شرایط گرفتن دعوتنامه نمایشگاهی آلمان هستند، به طور کلی برگزار کنندگان نمایشگاه ها برای یک سری شرکت ها و همینطو اشخاصی که قصد دارند در نمایشگاه شرکت داشته باشند دعوتنامه نمایشگاهی ارسال می کنند.

شرایط اخذ ویزای نمایشگاهی آلمان

آلمان از دسته کشورهایی است که برای ورود به نمایشگاه های آن و تورهای نمایشگاهی آلمان نیاز به دعوتنامه خواهد بود. شما برای درخواست ویزای آلمان باید به سفارت این کشور مراجعه کنید، پس از دریافت دعوتنامه نمایشگاهی آلمان فرد متقاضی باید به سفارت مراجعه کند و اقدام به اخذ ویزا نماید. مدت زمان این ویزا طبق زمان اتمام نمایشگاه شما پایان می یابد و فرد متقاضی باید طبق تاریخ مشخص شده کشور آلمان را ترک کند.

منبع: سفریتو راهنمای سفر و مرجع خرید بلیط هواپیما ، رزرو هتل ، خرید تور و مهاجرت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *