قاچاقچیان انسان برای رسیدن به پول خود حرفهای کاملا بی پایه و رویایی برای شما میزنند ما در این مطلب تعدادی از این دروغ ها که توسط خود افراد بیان شده است را جمع آوری و در این مطلب به شما عزیزان ارائه داده ایم.

«کشتی که قرار است با آن سفر کنید بسیار بزرگ و راحت است.»

بزرگترین دروغ های قاچاقچیان انسانوضعیت بیشتر قایق های که برای مهاجرین مورد استفاده می شود در این شرایط و بدتر از این است. ظرفیت استاندارد و بین المللی قایق های به هیچ عنوان رعایت نمیشود. اگر قایق دارای ظرفیت استاندارد 20 نفر باشد قاچاقچیان انسان با بین 100 الی 120 نفر را در این قایق ها جای میدهند.

توجه داشته باشید که تمامی قایق های که مورد استفاده قاچاقچیان انسان قرار میگیرید عمدتاً از ارزان‌ترین و فرسوده‌ترین قایق های موجود می باشد به طوری که این قایق ها سالها در بنادر بلا استفاده بوده اند و اصلا آمادگی سفر را نخواهند داشت اما چون با انتخاب این قایق ها سود بیشتری کسب میکنند این نوع موارد را خریداری و به کار میگیرند.

و متاسفانه در سال 2016 بیش از 5000 نفر به خاطر استفاده از این قایق ها جان خود را از دست داده اند.

«کشور آلمان فقط برای مهاجرین ایرانی و افغانی ظرفیت دارد.»

بزرگترین دروغ های قاچاقچیان انسان

قاچاقچیان انسان با گفتن این مورد که کشور آلمان فقط برای مهاجرین ایرانی و افغانی ظرفیت دارد سعی بر این دارند که شما را گمراه نمایند. اما مطلع باشید که دولت آلمان برای هیچ کشوری ظرفیت قرار نداده است و تمامی موارد پناهندگی به صورت کاملا مجزا بررسی میشود.

«ما سالها تجربه داریم و انتقال شما را 100% تضمین میکنیم.»

بزرگترین دروغ های قاچاقچیان انسان

یکی از صحنه های که همیشه در رسانه های گروهی میبینید این عکس می باشد . مسیری که باید طی کنید بسیار طولانی و عذاب آور است و خیلی پر استرس. قاچاقچیان انسان فقط به پول شما فکر میکنند اصلا نگران جان شما و عزیزان شما به هیچ عنوان نیستند به همین دلیل است که سالانه هزاران نفر در سراسر جهان در دام این افراد از بین میروند.

«شرکت‌های بزرگ آلمانی به تخصص شما نیاز دارد.»

بزرگترین دروغ های قاچاقچیان انسان

یکی از ادعاهای که قاچاقچیان انسان انجام میدهد این مورد است که کشور آلمان با نیرو کار کمی مواجه شده است و به همین خاطر در حال استخدام نیروی کار است قاچاقچیان انسان با این دروغ سعی در فریب شما خواهند داشت.توجه کرد که دولت آلمان به مهاجرین شغلی پیشنهاد نخواهد کرد.

«هر پناهنده به هنگام قبولی 2000 یورو حقوق خواهد گرفت.

بزرگترین دروغ های قاچاقچیان انسان

این یک حرف کاملا دروغ و بی پایه است که دولت آلمان پول مجانی به شما خواهد داد. قاچاقچیان انسان برای دریافت پول از شما به دروغ های متوسل میشوند که بتوانند شما را گمراه نمایند دولت آلمان در هنگام ورود به مهاجرین هیچ مبلغی پرداخت نخواهد کرد.

«کشور آلمان به هر مهاجر ایرانی و افغانی یک خانه می دهد.»

بزرگترین دروغ های قاچاقچیان انسان

دولت آلمان به هنگام ورود به این کشور فقط به شما یک فضایی کوچک برای استراحت خواهد داد به هیچ یک از مهاجرین خانه ای داده نمیشود بلکه با توجه به تصمیم دولت شما در یکی از مناطق دور افتاده اسکان داده میشوید و شما هیچ اختیاری در انتخاب این مکان نخواهید داشت.

«اگر تمایل ماندن نداشته باشید، به شما ویزای کانادا میدهند.»

بزرگترین دروغ های قاچاقچیان انسان

قاچاقچیان انسان جدیدا با گفتن این جمله سعی کرده اند که بتوانند افراد بیشتری را در دام خود قرار بدهند این دروغ کاملاً بی‌پایه و اساس است. هیچ توافقنامه‌ای میان آلمان و کانادا یا هر کشور دیگری در این زمینه وجود ندارد.

اما در پایان مطلب بهترین پیشنهادی که میتوان به شما عزیزان داشت دریافت ویزای آلمان و وقت سفارت آلمان است که با کمترین هزینه و مطمئن ترین راه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *