قایق تفریحی Dhow – قایق‌هایی که نمادی از تاریخ دریانوردی امارات است، زمانی توسط ماهیگیران و غواصان مروارید برای جست‌وجو در آب‌های منطقه استفاده می‌شد. امروزه از کشتی برای گشت و گذار در هر تالاب، دریاچه یا خط ساحلی در نزدیکی مکان های توریستی محبوب شارجه استفاده می شود. در امتداد کورنیش شارجه، مقاصدی مانند ال‌قصبه و اسکله ال‌مجز پکیج‌های ویژه سفر دریایی با کشتی را ارائه می‌دهند.

قایق‌ها معمولاً در مسیرهای پیاده‌روی که شامل رستوران‌های محبوب در شارجه و چندین فعالیت تابستانی برای بچه‌ها هستند، لنگر می‌اندازند. افراد محلی و گردشگران ممکن است این تورهای شهری را در صورت همراهی با کودکان ترجیح دهند. غذا خوردن روی آب یکی از کارهای ویژه ای است که با بچه ها انجام می شود.بهترین قیمت تور شارجه را از سفریتو بخواهید.

قایق تفریحی Dhow مانند دریانوردان عرب گذشته از میان آب‌های بکر عبور کنید

مطالب مرتبط : مهاجرت به دبی

چگونه به قایق تفریحی Dhow برویم

کشتی‌های دریایی Dhow نیز در اطراف تالاب خالد فعالیت می‌کنند و فرصتی عالی برای تماشای شهر مدرن از طریق حمل و نقلی که برای اولین بار شهرت و ثروت را برای آن به ارمغان آورد، ارائه می‌دهند. ارزانترین قیمت ویزای دبی را از سفریتو بخواهید.

اگر به دنبال سفر دریایی با کشتی در مکان های پرماجراتر هستید، خورفکان یا Dibba Al Hisn را در نظر بگیرید. در اینجا می‌توانید از کاپیتان‌های Dhow بخواهید که شما را به بهترین نقاط زیر آب برای غواصی ببرند. حتی می‌توانید از مکان‌های دیدنی در شارجه عبور کنید و به سمت عمانی دیبا بروید، جایی که مطمئناً دلفین‌ها را هنگام گشت و گذار در خلیج‌های آبدره‌مانند مشاهده خواهید کرد.

قیمت‌های معمولی برای سفر دریایی حدود 200 درهم همراه با ناهار است. اگر خوش شانس باشید، ممکن است شاهد برخی از رویدادهای مسابقه ای با کشتی، به ویژه در سواحل شارجه در امتداد خلیج فارس و خلیج خورفکان در ساحل شرقی باشید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *