محله طوفان با  ساختارخیابانی سنتی خود با خانه های سنتی آلانیا که اخیراً ترمیم شده اند دارای ویژگی های جالبی است. تمام این خانه ها ، در زمینی کاملاً شیب دار رو به دریا ساخته شده اند. هر خانه به دلیل کمبود آب طبیعی ، مخزن مخصوص خود را دارد. در دهه 1600 ، Evliya ebelebi اظهار داشت كه وسایل توسط قاطرها فراهم می شوند.

مطالب مرتبط : تور آلانیا

محله طوفان محله ای با خیابان های سنتی در آلانیا + عکس

نوشته های مرتین لیک در ارتباط با محله طوفان

مارتین لیک نوشته است که او در سال 1810 با خانه های ساخته شده  به طور حرفه ای بسیار شگفت زده شد ، خانه هایی در آلانیا به شکل یک تراس که پشت به پشت هم بالا رفته اند ، این بالا رفتن خانه ها وقتی مشاهده می شوند که از سقف مسطح بخشی از خانه ها نگاه کنید ،  که همان سقف مسطح به عنوان درب جلو و یک خیابان کوچک برای خانه های فوقانی استفاده می شود.

مطالب مرتبط : تور ترکیه

نوشته های مرتین لیک در ارتباط با محله طوفان

مطالب مرتبط : کشور ترکیه

در محله Tophane ، می توانید نمایه ای از زندگی روزمره آلانیا با خانه های قدیمی خود و مساجد کوچک قرن سیزدهم ، مساجد آندیزلی و مناره چوبی ، کلیساهای Hagios Constantinous و Mikail Archengelos و همچنین خانه ماهیگیر قدیمی که پس از مرمت آن به یک هتل بوتیکی تبدیل شده است، کارگاه صنایع دستی کدوی منحصر به فرد آلانیا ، مردم مهربان آن با منظره دریا ، همچنین  گونه های بومی و گیاهان پروانه ای متفاوت از آلانیا را مشاهده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *