واهات الکراما به معنای واقعی کلمه به “واحه عزت” ترجمه می شود. این مکان یک بنای ادای احترام و یادبود جنگ برای احترام به سربازان شهید شده امارات و دیگر اماراتیانی است که جان خود را برای خدمت به ملت فدا کردند. واهات الکراما مکانی است که رویای شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان برای جاودانه کردن خاطرات قهرمانان کشور زنده می شود.

وسعت واهات الکراما

وسعت واهات الکراما

وسعت بنای تاریخی 46000 متر مربع است که بین مسجد بزرگ شیخ زاید و ستاد کل نیروهای مسلح امارات واقع شده است و از 31 لوح عظیم آلومینیومی استفاده شده است که هر کدام به دیگری تکیه داده شده اند و نشانگر وحدت ، همبستگی و پشتیبانی متقابل رهبری ، شهروندان ، سربازان و زنانی که از آنها محافظت می کنند است.

این مکان که شامل بنای یادبود پالزا و غرفه افتخار است با تعهد وفاداری نیروهای مسلح امارات حکاکی شده و از دیگر تابلوها به صورت مصنوعی پشتیبانی می کند.

ساختمان های مختلف واهات

ساختمان های مختلف واهات

کاخ افتخار دارای سقف ساخته شده از هشت تخته سنگ است که هفت سمبل امارات متحده عربی در حالی که هشتمی نماینده قهرمانان ملی است. دو آیه از قرآن نیز در کاخ حک شده است که آیه اول در سمت راست ورودی حک شده است ، و دومی دیوار پشتی بالای تابلویی را زینت می دهد که اسامی شهدا در آن نوشته شده است.

ورودی رایگان

کاخ افتخار وا

اطلاعات:

روزانه: 9 صبح تا 10 شب با انتخاب تور ابوظبی از این شهر جذاب دیدن نمایید.

اطلاعات: واهات کاراما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *