رزرو وقــــــت

سفارت بلژیک

تماس رایگان برای مشاوره تخصصی :

کـارشـنـاسـان

امــــور ویــــزا و ســــــــفــــــــارت

خانم الوند

02141256422

آقای رحیمی

02141256422

خانم آتنا الوند

02141256422

در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.

از زبان مخاطبان

وقت سفارت

بشنوید

مخاطب 1

مخاطب 2

مخاطب 3

مخاطب 4

اطلاعات تماس با وقت سفارت

02141256422

 ایران – تهران – میرداماد. بازار بزرگ میرداماد طبقه دوم واحد 203
همه روزه - 9 صبح تا 5 عصر

وقت سفارت بلژیک

وقت سفارت بلژیک به دو صورت در ایران قابل صادر شدن است اگر شما قصد دارید برای ویزاهای کوتاه مدت اقدام کنید باید به کارگزاری سفارت بلژیک مراجعه کنید و اگر قصد دریافت ویزای بلند مدت دارید هم میتوانید به کارگزاری مراجعه کنید و هم خود سفارت بسته به نوع سلیقه و تمایل شما دارد اما پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که اگر قصد دریافت ویزای بلند مدت دارید به خود سفارت بلژیک مراجعه نمایید. وقت سفارت بلژیک در هر دو صورت بین 5 تا 15  روز به طول می انجامد و در روز ملاقات باید مدارک را کامل ارائه دهید.

اطلاعات مهم درباره وقت سفارت بلژیک

اگر قصد اقدام برای اخذ ویزای توریستی ، تحصیلی و تجاری دارید ابتدا باید وقت سفارت بلژیک را رزرو کنید. تعیین وقت سفارت بلژیک همچون دیگر کشورها به‌منظور ارائه مدارک و انجام مصاحبه و انگشت‌نگاری انجام می‌شود.

وقت سفارت بلژیک برای مصاحبه و اخذ مدارک اشخاصی است که  درخواست ویزای بلژیک می‌دهند. برای سفر به کشور بلژیک باید با استفاده از گذرنامه خود ویزای بلژیک بگیرید. برای انجام این کار هر فرد باید اقدام به اخذ وقت سفارت بلژیک کند  و این اولین گام درراه اخذ ویزای بلژیک می‌باشد.

بعد از تهیه و تکمیل مدارک ویزای بلژیک و تحویل آن‌ها در روز مصاحبه به افسر سفارت تایمی برای رسیدگی به امور وقت سفارت به شما داده می‌شود که به آن‌وقت سفارت بلژیک می‌گویند، درواقع به مدت‌زمانی که سفارت به شما می‌دهد تا مدارک خود را آماده کرده و برای مصاحبه و انگشت‌نگاری مراجعه کنید وقت سفارت بلژیک می‌گویند. مقصود از این امر تعیین هدف سفر و مراحل مرتبط به امور امنیتی می‌باشد. ما را در ادامه این متن همراهی کنید تا اطلاعات کاملی درباره با تعیین وقت سفارت بلژیک به شما ارائه کنیم.

اطلاعات مهم درباره وقت سفارت بلژیک

انواع وقت سفارت بلژیک

سفارت بلژیک در ایران دارای انواع ویزاهای مختلفی است و بنا به دلیل سفر شما باید یک ویزا براساس نوع سفر خود انتخاب نمایید نکته قابل توجه این است که حتما نوع ویزا درخواستی شما با نوع سفر شما باید یکی باشد و عدم تناسب بین آنها باعث میشود که شما ریجکت شوید و یا درخوسات شما را کلا بررسی نکنند پس حتما به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید که در این پروسه دچار مشکل نشوید. در ادامه این مطلب برای درک بهتر ویزاهای بلژیک ما انواع آن را برای شما مشخص میکنیم تا راحتتر بتوانید تصمیم خود را بگیرید.

انواع ویزا بلژیک

  • ویزاهای کوتاه مدت
    • توریستی
    • تجاری
    • نمایشگاهی
    • ورزشی
    • دیدار از خانواده
    • و غیره
  • ویزاهای بلند مدت
    • تحصیلی
    • پیوست
    • کاری
    • ازدواج
    • و غیره

حال با توجه به ویزاهای ذکر شده شما باید وقت سفارت بلژیک را متناسب به نوع ویزای خود درخواست نمایید و بعد از دریافت وقت سفارت به همراه مدارک مورد نیاز به سفارت یا کارگزاری سفارت مراجعه نمایید. برای دریافت مدارک سفارت بلژیک میتوانید روی این لینک کلیک نمایید. لیست مدارک سفارت بلژیک

مدارک لازم و تعیین وقت سفارت بلژیک

برای رزرو وقت سفارت بلژیک و موفقیت در کسب ویزای بلژیک منوط به تهیه و تکمیل مدارک و اسناد موردنیاز و طی کردن مراحلی است که در زیر به شرح آن پرداخته‌ایم:

  • کامل کردن فرم اخذ ویزای بلژیک که قادر هستید آن را به‌صورت آنلاین و اینترنتی بگیرید و پس پر کردن آن پرینتی از آن تهیه و بین مدارک بگذارید
  •  تهیه 3 قطعه عکس رنگی با پس‌زمینه سفید که برای حداکثر 6 ماه گذشته است.
  • ارائه پاسپورت خود  که دارای حداقل 3 ماه اعتبار است و با حداقل 2 صفحه خالی. این صفحه‌ها برای تائید کردن مهر ویزا و صفحه خالی دیگر جهت درج مهر ورودی و خروجی.
  • یک کپی از ویزاهای سابق و تمامی صفحات گذرنامه در صورت وجود.
  • تهیه کپی از شناسنامه و کارت ملی
  • مدارکی دال برداشتن مرخصی و رضایت کارفرما و یا حامی برای سفر به بلژیک یعنی تأییدیه نامه‌ای برای سفارت.

چگونگی و نحوه تعیین وقت سفارت بلژیک

همان‌طور که می‌دانید برای گرفتن هر نوع ویزا نیاز به درخواست برای وقت سفارت دارید. کشور بلژیک نیز از این قانون پیروی می‌کند به همین جهت باید برای گرفتن وقت سفارت بلژیک اقدام کنید. برای این کار باید ابتدا مدارک موردنظر را تهیه کنید و بعد اقدام به اخذ وقت سفارت بلژیک کنید و در زمان تعیین‌شده به سفارت رفته و مدارک را تحویل و امور مصاحبه و انگشت‌نگاری را انجام دهید.

در روز مصاحبه از شما انگشت‌نگاری نیز می‌شود البته بدانید که هر سفارت سیاست مربوط به خود در رابطه با تعیین وقت سفارت بلژیک رادارند.پس‌ازاینکه شما درخواست خود را مطرح کردید کنسولگری روزی را برای مراجعه شما تعیین می‌کند. کلاً برای تهیه ویزای بلژیک و تعیین وقت سفارت بلژیک 3 هفته زمان احتیاج دارد. البته یکی از راحت‌ترین کارها اقدام از طریق  شرکت‌های گردشگری مجری مستقیم برای اخذ ویزای فوری هست.

مراحل تعیین وقت سفارت بلژیک برای افراد خاص

برای کودکان و خردسالان و کسانی که با یک فرد بلژیکی ازدواج می‌کند قوانین زیر صادق خواهد بود :

  • اگر قصد دارید کودک خردسالی را همراه خود به سفر ببرید باید رضایت‌نامه کتبی محضری دال بر رضایت والدین آن باید بین مدارک خود به سفارت ارائه دهید. همچنین باید پاسپورت والدین کودک را نیز ارائه کنید.
  • اگر با فرد بلژیکی ازدواج کردید ، کپی مدارک ازدواج و کپی شناسنامه بلژیک شخص درخواست‌کننده ویزا که تائید شده اداره پلیس است.
  • جهت تعیین وقت سفارت بلژیک هدف و برنامه سفر هرکس باید معلوم گردد و سپس اسناد را به سفارت ارائه کنید.

مراحل تعیین وقت سفارت بلژیک برای افراد خاص

تعیین وقت سفارت بلژیک از کشورهای عضو پیمان شینگن

ازآنجاکه بلژیک یکی از کشورهای متعدد به پیمان شینگن است با دریافت ویزای آن و به طبع وقت سفارت بلژیک می‌توانید طی مدت 90 روز از تمام کشورهای شینگن دیدن کنید و به آن‌ها سفر کنید. گفتنی است که پیمان شینگن معاهده‌ای بین 8 کشور اروپایی می‌باشد که طبق آن با یک ویزای شینگن می‌توانید به خاک تمام کشورهای حوزه شینگن وارد و خارج شوید

درواقع با داشتن ویزای این کشور شما می‌توانید از کشورهای زیادی دیدن کنید بدون داشتن روادید آن کشورها. البته ناگفته نماند برای اقدام به گرفتن ویزای بلژیک از دیگر سفارت‌خانه‌ها نیز می‌توان کرد اما برای گرفتن اقامت در بلژیک باید از سفارت این کشور اقدام کرد.

مدارک لازم و ضروری برای تعیین وقت سفارت بلژیک

تعدادی نکته برای سرعت بخشیدن به روند تعیین وقت سفارت بلژیک و اخذ ویزای بلژیک برای شما بازگو می‌کنیم که باید به آن‌ها توجه کنید. رزرو بلیت دوطرفه (رفت‌وبرگشت) در بین مدارکتان باشد، عدم وجود این مدرک باعث می‌شود که کار شما به زمان دیگر موکول می‌شود و ادامه مراحل چون مصاحبه و انگشت‌نگاری انجام نمی‌شود.

واچر هتل که نشان‌دهنده محل اقامت شما در بلژیک می‌باشد در وقت مصاحبه باید بین مدارک موجود باشد زیرا واچر هتل  یکی از مدارکی است که توسط افسر مربوطه به‌دقت چک می‌شود و بسیار مهم بوده و نبود آن کار اخذ ویزای بلژیک را به تعویق انداخته‌اید. در زمان مصاحبه در روز وقت سفارت بلژیک باید تمامی مدارک کامل و صحیح باشد تا روند کار شما با مشکل مواجه نشود.

هزینه‌های تعیین وقت سفارت بلژیک

به‌مانند سایر سفارت‌خانه‌ها هزینه‌هایی جهت تعیین وقت سفارت بلژیک نیز از متقاضیان دریافت می‌شود. این هزینه‌ها مربوط به بخش انگشت‌نگاری و مصاحبه‌ای است که توسط مسئول این بخش دریافت می‌گردد. در زمان مراجعه برای ارائه مدارک به سفارت‌خانه بلژیک هزینه‌ای جهت تعیین وقت سفارت از متقاضی دریافت می‌شود.

این هزینه اصلی تعیین وقت سفارت هست. نکته مهم این‌که هزینه تعیین وقت سفارت بلژیک به‌صورت انفرادی و از هر متقاضی به‌صورت جداگانه دریافت می‌گردد. این نکته را نیز بدانید که هزینه‌ای از خردسالان برای این امر دریافت نمی‌گردد.

هزینه‌های تعیین وقت سفارت بلژیک

گرفتن وقت سفارت بلژیک به‌صورت فوری

برخی از متقاضیان و افراد بنا به دلایل کاری تمایل دارند که وقت سفارت بلژیک و ویزای این کشور را به‌صورت فوری دریافت نمایند. برخی از آژانس و شرکت‌های معتبر هستند که به‌صورت فوری اقدام به تعیین وقت سفارت بلژیک و اخذ ویزا می‌نمایند؛ اما این نکته را بدانید که جهت سپردن کارهای مربوط به ویزا حتماً با مشاوران و کارشناسان خبره در این زمینه مشورت نمایید و پس‌ازآن اطلاعات و مدارک اولیه را در اختیار آنان قرار دهید.

سپس در انتظار بمانید تا این‌که کارهای شما از طریق آژانس و شرکت مذکور انجام گیرد. به‌صورت معمولی نزدیک به سه هفته طول می‌کشد که کارهای مربوط به تعیین وقت سفارت انجام گیرد، اما به‌صورت فوری می‌توان این مدت‌زمان را به کمتر از یک هفته رساند. البته هزینه تعیین وقت سفارت به‌صورت فوری کمی بیشتر از وقت سفارت معمولی است.

بازدید از مکان‌های دیدنی پس از تعیین وقت سفارت بلژیک (بخش اول)

کشور بلژیک دارای دیدنی‌های غنی و تاریخی فراوانی می‌باشد. پس از تعیین وقت سفارت بلژیک و اخذ ویزا حالا نوبت به کسب اطلاعات در رابطه با جاذبه‌های توریستی بلژیک می‌باشد. میدان بزرگ بروکسل: یکی از دیدنی‌ترین میدان‌های جهان شناخته می‌شود. این میدان به‌صورت کامل سنگ‌فرش شده است. سابقه این میدان به قرن پانزدهم برمی‌گردد.

تالار شهر: تنها بنای موجود در میدان مرکزی بروکسل تالار شهر می‌باشد. نام دیگر آن هتل ده ویله می‌باشد. کلیسای سن میشل: معماری خیره‌کننده این کلیسا بسیاری از افراد جهان را به سمت خود می‌کشاند. تکمیل بنای این کلیسا حدود 300 سال زمان برده است.

بازدید از مکان‌های دیدنی پس از تعیین وقت سفارت بلژیک (بخش دوم)

در ادامه توضیحات در رابطه با جاذبه‌های کشور بلژیک و تعیین وقت سفارت بلژیک به موارد دیگری اشاره می‌کنیم.

آتومیوم: مدرن‌ترین جاذبه شهر بروکسل که در سال 1985 ساخته‌شده است، آتومیوم می‌باشد.

تالار اصناف: می‌توان جذاب‌ترین دیدنی‌های شهر بروکسل را در اطراف میدان بزرگ این شهر بازدید نمود. یکی از این موارد تالار اصناف می‌باشد.

موزه علوم طبیعی: یکی از آموزنده‌ترین جاذبه‌های گردشگری بروکسل موزه علوم طبیعی می‌باشد. بسیاری از گالری‌ها، فسیل‌ها و حتی اسکله دایناسورها را می‌توان در این موزه بازدید نمود.

کلیسای نوتردام: در سال 1304 میلادی کلیسایی با معماری خاص بناشده است که مربوط به صنف تیر اندازه می‌باشد.

پارک سنکو آنتنر: پارک سرسبزی در شهر بروکسل با وسعت چند هزار متری وجود دارد که حدود 350 هزار اشیاء تاریخی را می‌توان در آن دید که از جاذبه‌های دیدنی این شهر شناخته می‌شود.

انواع ویزا و تعیین وقت سفارت بلژیک

انواع ویزا و تعیین وقت سفارت بلژیک به‌مانند سایر کشورهای عضو پیمان شینگن می‌باشد. به‌صورت کلی ویزاهای توریستی، تحصیلی و تجاری سه مدل از ویزاهای کشورهای عضو پیمان شینگن می‌باشد؛ اما ویزای توریستی خود به‌تنهایی دارای چهار بخش می باشد.

ویزای نوع اول که ویزایی ترانزیتی بوده و فرد می‌تواند تنها در فرودگاه بماند و ازآنجا به کشوری دیگر سفر نماید. ویزای نوع دوم همان ویزای توریستی کوتاه‌مدت بوده و ویزای نوع سوم درواقع ویزای مالتی پل می‌باشد که به دارنده‌مان این ویزا اجازه اقامت نود روزه داده می‌شود. ویزای نوع چهارم ویزای دو بار ورود هست که به متقاضیان این اجازه را می‌دهند که برای دو بار به محدوده شینگن وارد شوند.

نکاتی در رابطه با تعیین وقت سفارت بلژیک

مدارک موردنیاز جهت اخذ ویزا و سپری کردن وقت سفارت بلژیک با توجه به نوع ویزا متفاوت می‌باشد. به‌عنوان‌مثال جهت ارائه مدارک برای ویزای تجاری باید فیش بانکی سه ماه اخیر متقاضی که با گردش سه میلیون تومان به تائید بانک رسیده باشد را ارائه نمود. علاوه بر این کپی از مجوز تجارت یا اطلاعیه روزنامه که به زبان انگلیسی ترجمه‌شده باشد نیاز خواهد بود.

علاوه بر این برای سفر به کشور بلژیک جهت انجام امور پزشکی، ملاقات خانواده، مراحل انجام کاری و تجاری مدارکی به‌عنوان پایه نیاز می‌باشد که در بخش‌های قبلی به آن اشاره شد ولی جهت انجام امور این نوع ویزاها باید مدارکی دال بر سفر خود به بلژیک را ارائه نمود. به عبارت بهتر هدف سفر در زمان تعین وقت سفارت باید از سوی متقاضی مشخص و نمایان گردد.

نکاتی در رابطه با تعیین وقت سفارت بلژیک

نکات مهم قبل از اخذ ویزا و تعیین وقت سفارت بلژیک

بلژیک کشوری در قلب اروپا می‌باشد که پایتخت این کشور بروکسل می‌باشد که از طرف شمال با هلند، از طرف شرق با آلمان، از طرف جنوب با لوکزامبورگ و از طرف غرب با فرانسه همسایه می‌باشد. زبان رسمی مردم بلژیک فرانسوی، هلندی و آلمانی می‌باشد. برای اخذ ویزا و تعین وقت سفارت بلژیک دانستن نکاتی که ارائه شد حائز اهمیت می‌باشد چراکه هر فردی قبل از سفر به هر نقطه‌ای باید اطلاعاتی از آن مکان را در اختیار داشته باشد.

بروکسل پایتخت کشور بلژیک بوده که دارای اماکن زیبا و تاریخی جهت بازدید می‌باشد. پیشنهاد می‌گردد جهت سفر به کشور بلژیک محل اقامت خود را شهر بروکسل در نظر بگیرید چراکه در این شهر می‌توانید علاوه بر این‌که بسیاری از فرهنگ‌های غنی بلژیک را تماشا نمایید، بخشی از اروپا را نیز دیدن نمایید.

زمان مناسب برای تعیین وقت سفارت بلژیک

برای مراجعه به سفارت‌خانه بلژیک در شهر تهران و تعیین وقت سفارت بلژیک می‌توانید در روزهای دوشنبه تا پنج‌شنبه به این سفارت‌خانه مراجعه نمایید. برای پیگیری کارهای مرتبط با اخذ ویزا می‌توانید از ساعت 9 الی 12 برنامه خود را هماهنگ نمایید. دراین‌بین برای تعیین وقت سفارت بلژیک از ساعت 14 الی 14:30 با مراجعه به بخش تعیین وقت سفارت زمانی را رزرو نمایید.

زمان مناسب برای تعیین وقت سفارت بلژیک

نکات مهم در رابطه با مصاحبه در تعیین وقت سفارت بلژیک

به‌غیراز خردسالان و افراد زیر هفت سال مسافران باید جهت تعیین وقت سفارت بلژیک اقدام نمایند. زمان ارائه‌شده توسط سفارت‌خانه با توجه به حجم کار متفاوت می‌باشد. این زمان حدود سه هفته کاری به طول می‌انجامد. در زمان مصاحبه دقت کنید که جهت عدم ریجکت شدن ویزا و تائید آن به سؤالات مسئولین شفاف و کاملاً صادقانه پاسخ دهید. هدف سفر را در آن زمان مشخص کرده و مدارک آن را ارائه کنید. نکته مهم این‌که هزینه صندوق سفارت قبل از تعیین وقت سفارت باید پرداخت شود.

چکیده‌ای از تعیین وقت سفارت بلژیک

  • انواع ویزای کشور بلژیک با توجه به انواع تعیین وقت سفارت بلژیک تعیین می‌گردد.
  • تعیین وقت سفارت بلژیک از ضروریات دریافت ویزای این کشور شناخته می‌شود.
  • در زمان تعیین وقت سفارت بلژیک به زمان‌هایی که مدنظر دارید توجه نمایید.
  • مدارک لازم برای دریافت ویزا با توجه به نوع آن متفاوت خواهد بود.
  • هزینه‌های جاری برای دریافت ویزا با توجه به قوانین سفارت بلژیک تعیین می‌شوند.

کشور بلژیک به خاطر پایتخت بودن اتحادیه اروپا همواره یک از مهمترین مقاصد برای ایرانیان بوده است هرچند که ایرانیان ساکن در این کشور بسیار نیستند اما همیشه یکی از مقاصد توریستی و تجاری برای ایرانیان به شمار میرود.

حال ما در این مطلب قصد داریم به صورت صادقانه به شما آموزش دهیم که چطوری میشود وقت سفارت بلژیک را دریافت کرد. و به شما این اطمینان را خواهیم داد که بعد از مطالعه کامل این مطلب اطلاعات کاملی در خصوص وقت سفارت و ویزاها و دیگر موارد لازم را کسب خواهید کرد همین صداقت و اطمینان باعث شده است که از نظر گوگل و کاربران یک سایت معتبر به شمار آییم. پس با ما همراه شوید.

آموزش گرفتن وقت سفارت بلژیک

انوع وقت سفارت و ویزای بلژیک

سفارت بلژیک همچون دیگر کشورها دارای ویزاهای متفاوتی است که هر کدام از ویزاها وقت و مدارک لازم به خود را دارد که در زیر ما لیست انواع وقت های سفارت بلژیک را بیان کرده ایم:

  • توریستی
  • تجاری
  • کاری
  • ازدواج
  • پیوست
  • دیدار از دوستان و فامیل
  • پزشکی
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • کنگره و سمینار
  • دوره های تخصص
  • سرمایه گذاری
  • تحصیلی
  • و دهها مورد دیگر

هر کدام از این موارد باتوجه به اسم آن برای کاربردی خاص می باشد و شما باید برای دریافت نوع درست وقت را انتخاب کنید و درخواست کنید. وقت های سفارت به دو دسته کلی تقسیم میشود.

  • وقت های بلند مدت
  • وقت های کوتاه مدت

اگر شما قصد سفر برای مدت 1 الی 90 روز را دارید باید درخواست وقت کوتاه مدت بدهید و اما اگر قصد دارید برای بیشتر از 90 روز در بلژیک بمانید باید درخواست وقت بلند مدت بدهید. درخواست های ویزای کوتاه مدت را شما باید به کارگزاری سفارت یعنی همان وی اف اس بدهید و درخواست های ویزای بلند مدت را به خود سفارت باید داد هرچند که میتوان به وی اف اس هم درخواست کرد که این مورد اصلا پیشنهاد نمیکنیم.

تفاوت های سفارت بلژیک با دیگر سفارت ها

سفارت بلژیک دارای چند تفاوت با دیگر سفارت های اروپایی دارد که دانستن آنها خالی از لطف نیست.

  1. شما میتوانید در درخواست وقت سفارت تعیین کنید که میخواهید به سفارت مراجعه کنید یا کارگزاری.
  2. وقت های سفارت بلژیک خیلی طولانی نیست.
  3. زمان جوابدهی بین 10 تا 14 روز می باشد.
  4. فرم درخواست ویزا باید انلاین پر کنید.

لیست مدارک لازم برای سفارت بلژیک

شما با توجه به دلیل سفر باید مدارک مناسب و قابل توجیه به سفارت ارائه بدید ما در لیست زیر مدارک لازم سفارت بلژیک  متناسب با سفر شما را دسته بندی کرده ایم که به راحتی بتوانید مدارک خود را آماده و به سفارت ارائه بدید که عبارتند از :

قیمت وقت سفارت بلژیک

قیمت دریافت وقت سفارت معمولا 200 هزار تومان می باشد که این مبلغ را برای دریافت وقت سفارت و پرکردن فرم انلاین سفارت پرداخت میکنید.
هزینه های دیگه ای هم وجود دارد که برخی از این هزینه های تکمیل مدارک و برخی هزینه های سفارت است که عبارتند از :

  • رزرو پرواز
  • رزرو هتل
  • بیمه مسافرتی
  • برنامه سفر
  • هزینه سفارت
  • هزینه کارگزاری
  • هزینه عکس و کپی مدارک
  • هزینه ترجمه

تمام هزینه های که باید شما انجام بدید شامل این مواردی می باسد که در بالا ذکر کرده ایم. البته ناگفته نماند در برخی از درخواست ها بعضی از موارد نیاز نمیباشد مثلا اگر دعوتنامه از دوست یا فامیل داشته باشید نیازی به رزرو هتل و یا برنامه سفر نمی باشد.

مراحل و شرایط پرداخت هزینه به سفارت بلژیک

با توجه به دلیل سفر شما باید مبلغی مشخص برای سفارت واریزی داشته باشید این مبلغ به یورو می باشد و در روز حضور شما باید آن را پرداخت نمایید.
برای ویزاهای کوتاه مدت مبالغ به این شکل می باشد:

  • افراد 0 تا 6 سال رایگان
  • افراد 6 تا 12 سال 35 یورو
  • افراد 12 به بالا 60 یورو

ناگفته نماند که تمامی مبالغ بالا برای سفارت بوده و شما باید مبلغ 29 یورو اضافه تر برای هزینه های کارگزاری باید پراخت کنید. یعنی اگر بزرگسال باشید باید 89 یورو پرداخت کنید.

شرایط و نوبت دهی سفارت بلژیک

سفارت بلژیک به دلیل خلوت بودن آن شما به راحتی میتوانید سریع وقت سفارت بگیرید. و معمولا وقت آن برای 5 روز اینده خواهد بود و اگر مورد شما بسیار مهم و فوری است میتوان درخواست وقت فوری کرد.
طبق قوانین سفارت بلژیک اگر سفر شما برای سه ماه آینده می باشد میتوانید وقت بگیرید زودتر از اون این امکان وجود ندارد و به شما هیچ وقتی داده نمیشود.

نحوه و چگونه گرفتن وقت سفارت بلژیک

برای گرفتن وقت با توجه به نوع سفر شما میتوانید با مراجعه به سایت سفارت این کار را انجام داده و وقت خود را دریافت نمایید اما لازم است از چند نکته مطلع باشید که اگر در اطلاعات ارسال شده به سفارت اشتباهی صورت بگیرد رفع این اشتباه کار زمانگیر و پر استرسی خواهد بود و همچنین اگر تاریخ درج شده اشتباه باشد باز هم شما در روز مصاحبه به مشخص برخورد خواهید کرد. پیشنهاد ما به شما این است که اگر تجربه گرفتن وقت سفارت دارید و یا کسی از آشنایان این تجربه را دارد با کمک ایشان اقدام به تمکیل فرم وقت و فرم درخواست ویزا بکنید در غیر اینصورت شما میتوانید به همکاران ما در بخش ( وقت سفارت بلژیک ) این کار را محول نمایید. خدماتی که همکاران ما برای شما عزیزان خواهند داشت عبارت است از :

  1. تکمیل فرم درخواست ویزا
  2. دریافت وقت سفارت
  3. ارائه لیست مدارک لازم
  4. مشاوره در خصوص مدارک
  5. راهنمای و پاسخ به سوالات وقت و ویزا

این مطلب دائما در حال بروزرسانی است. اگر مواردی کم و یا اصلا در مطلب درج نشده است. خوشحال میشم موارد را در بخش نظردهی زیر برای ما ارسال کنیم تا در مطلب درج شود.

دسترسی سریع به مطالب این مقاله

سایت وقت سفارت

سایت وقت سفارت به عنوان کارگزار وقت سفارت در تهران فعالیت دارد. برای درخواست ویزای اتحادیه اروپا و تایید مدارک متقاضیان، از مجموعه ما کمک بگیرید. سایت وقت سفارت مستقر در تهران با اخذ مدارک، درخواست ویزا و ارسال آن به تمامی سفارت خانه ها، روند بررسی درخواست ها را تسریع کرده است.

سایت وقت سفارت پس از بررسی مدارک، نتیجه پذیرش یا رد درخواست ویزا را اعلام می کند و ویزای مورد نظر برای افراد صادر می شود. رزرو وقت سفارت یکی از دغدغه های علاقه مندان به سفر به کشورهای خارجی به ویژه آلمان، ایتالیا، هلند و… است.

به دلیل حجم بالای درخواست‌ها و به‌ ویژه افزایش تعداد علاقه‌مندان به درخواست ویزا، بسیاری از سفارت‌ها در ایران نمی‌توانند به متقاضیان وقت ملاقات فوری یا سریع ارائه دهند.

به منظور ساده‌سازی رویه‌ها، سایت وقت سفارت تمامی مراحل درخواست، دریافت، تحویل مدارک را برعهده میگیرد تا متقاضیان کمتر درگیر روند پیچیده سفارت ها شوند.

در نهایت پس از تایید مدارک ویزای صادر شده، می توانید ویزای صادر شده را نیز از طریق سایت وقت سفارت دریافت کنید. برای تعیین وقت و تحویل مدارک ویزا به سایت وقت سفارت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *